استانی 00:14 - 09 مرداد 1393
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان:
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: 5 آذر روز گرگان و یک روز ملی است و این روز افتخار گرگانی‌ها است.

5 آذر روز گرگان و یک روز ملی است / 20 شهریور هویتی برای گرگانی‌ها ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صفرعلی پایین‌محلی چهارشنبه شب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص برگزاری مراسم با عنوان روز گرگان در تاریخ 20 شهریورماه سال جاری اظهار داشت:‌ من مخالف عنوان روز گرگان برای 20 شهریور هستم و 5 آذر روز ملی گرگان است.

وی ادامه داد: من هنوز هم مخالفم که تاریخ 20 شهریور به نام روز گرگان نام‌ برده شود اما برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بر این عقیده هستند که به دلیل برگزاری مراسم با نام روز گرگان در تاریخ 20 شهریور در چندسال گذشته بهتر است امسال هم در این تاریخ با برنامه‌ریزی و مدیریت هزینه بهتر برگزار شود.

پایین‌محلی بیان کرد: 5 آذر افتخار گرگانی‌هاست و این روز یک افتخار ملی برای گرگانی‌ها و روز گرگان و گرگانی‌ها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خاطرنشان کرد: مدیریت هزینه برای برگزاری مراسم در 20 شهریور به نام روز گرگان بسیار خوب انجام شده است.

مدیریت هزینه در مراسم 20 شهریور گرگان

پایین‌محلی در پایان تاکید کرد: در سال‌های گذشته این مراسم با هزینه بیش از 70 میلیون تومانی برگزار می‌شد، در حالی که این روز هیچ هویتی برای گرگانی‌ها ندارد و امسال با وجود مخالفت اعضا و اصرار برخی دیگر از اعضا قرار است این مراسم با نظارت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با هزینه 20 میلیونی برگزار شود.

وی در پایان ابراز داشت: اگر اصرار و تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و مردم گرگان بر این است که تاریخ 5 آذر روز گرگان و افتخار ملی این شهر است، به خاطر وقوع واقعه ملی و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است اما تاریخ 20 شهریور هیچ هویت و قالبی برای گرگان و گرگانی‌ها ندارد.


4358243
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است