استانی 17:42 - 24 آذر 1397

دومین شب‌شعر فاطمی با حضور شاعران برجسته کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایی اعلام کرد: شب‌شعر فاطمی با حضور تنی چند از شاعران استانی و کشوری مقارن با ایام فاطمیه در داراب برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان شب‌شعر فاطمی برای شاعران دارابی در نظر گرفته‌شده است، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان از شهرستان داراب از اول تا ١٥ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه شب‌شعر ارسال کنند و شاعران کشوری نیز به‌عنوان مدعوین ویژه در این مراسم حضور می‌یابند.

هدایی عنوان کرد: سال گذشته در نخستین شب‌شعر فاطمی شاعرانی از استان‌های اصفهان، یزد، تهران، فارس و... حضور داشتند و امسال نیز میزبان شاعران آیینی از سراسر کشور هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد داراب با اشاره به شرایط آثار ارسالی جهت شرکت در شب‌شعر فاطمی افزود: برای شرکت‌کنندگان محدودیت سنی وجود ندارد و هر شاعر می‌تواند با سه اثر در هر قالب شعری در این سوگواره آیینی شرکت کند.

هدایی با بیان اینکه نتایج داوری آثار ١٨ بهمن‌ماه اعلام می‌شود، اضافه کرد: آثار رسیده توسط هیئت داوری امتیازبندی و بر اساس گنجایش جلسه از برگزیدگان جهت شعرخوانی در مراسم دعوت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب‌شعر فاطمی با مشارکت انجمن ادبی بهار، بسیج هنرمندان، بسیج فرهنگیان، فرهنگ و ارشاد،  کانون مداحان و تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.


10000697
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است