استانی 23:51 - 15 آذر 1398

استان بوشهر در تعداد ثبت‌نام کاندیداهای مجلس در یک دوره رکورد زد

خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ششمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر نام‌نویسی کرده‌اند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام‌ها ۲۱ نفر از جمع دوره قبل بیشتر است گفت: تا پایان روز ششم نام‌نویسی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ۱۳۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۰ نفر، در حوزه دشتستان پنج نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه هفت نفر و در حوزه دشتی و تنگستان هفت نفر نام‌نویسی کردند.

دهقانی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۲۲ داوطلب مرد و ۹ داوطلب زن هستند تصریح کرد: تاکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۴۴ نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۳۱ نفر، در حوزه دشتی و تنگستان ۲۸ نفر و در حوزه دشتستان نیز ۲۸ نفر ثبت‌نام نهایی شده‌اند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد هشت نفر دارای سابقه نمایندگی، سه نفر نماینده کنونی ۲۸ نفر دارای سابقه داوطلبی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، استان بوشهر با یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس در چهار فرمانداری بوشهر، کنگان، دشتی و دشتستان صورت می‌پذیرد.


10311844
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است