استانی 07:36 - 06 آذر 1393
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: اهدای مدال طلای مسابقات جهانی خواهران منصوریان به رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده عمق ولایت‌مداری این ورزشکاران است.

خواهران منصوریان نماد ورزشکاران بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حسن عجمی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد سرداران و 400 شهید شهرستان سمیرم اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی به نقش موثر بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جامعه ورزشی در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعال و موثری داشته و نقش شهدای ورزشکار در پایداری انقلاب انکار‌ناپذیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) پیرامون ورزش به بررسی دیدگاه اسلام به مقوله ورزش پرداخت و ادامه داد: در دین اسلام به توجه به ورزش بسیار تاکید شده است و امروزه نیز نگاه جامعه ورزشی به امر ورزش یک نگاه معنوی است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به ورزش در کنار تحصیل و تهذیب تصریح کرد: معنویت در کنار ورزش انسان را به سوی تعالی و پیشرفت می‌برد و سفارشات مقام معظم رهبری در ورزش باید سرلوحه ورزشکاران قرار گیرد.

عجمی به جایگاه ورزش شهرستان اشاره کرد و افزود: کسب افتخارات ورزشی ورزشکاران سمیرمی در عرصه‌های استانی، کشوری و جهانی سبب افتخار و سربلندی شهرستان است.

وی ضمن تقدیر از حضور فعال خواهران منصوریان در عرصه ورزش اظهار کرد: اهدای مدال طلای مسابقات جهانی خواهران منصوریان به رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده عمق ولایت‌مداری این ورزشکاران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم اضافه کرد: این قهرمانان مدالی را که با زحمات و تلاش کسب کرده‌اند را تقدیم سکاندار انقلاب کردند که جای بسی افتخار برای شهرستان است.

به گزارش فارس، خواهران شهربانو و سهیلا منصوریان (دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی ووشو) در این مراسم طی پیامی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج اعلام کردند: با رعایت حجاب اسلامی قهرمان جهان شدیم و به نمایندگی از ملت ایران به جهانبان ثابت کردیم که حجاب نه تنها محدودیت نمی‌آورد، بلکه افتخارآفرین است.


5281008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است