استانی 20:02 - 29 بهمن 1397

رونق گردشگری اولویت جدی استان یزد در مسیر توسعه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی عصر امروز در مراسم جشن جهانی شدن زیلو در میبد که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: ‌این رویداد فرهنگی آغاز راه برای بهره برداری و سرمایه گذاری استان در حوزه توسعه گردشگری است.

وی بیان کرد: ثبت جهانی زیلوی میبد آغاز کار برای بهره‌برداری از این میراث ارزشمند و سرمایه گذاری استان در حوزه توسعه گردشگری است.

طالبی عنوان کرد: ثبت جهانی زیلو نشان دهنده همیت ‌و همت مردم میبد است زیرا توسعه میبد به دست مردم این شهرستان صورت گرفته است.

وی، مشارکت مردم در بسیاری از حوزه ها را مهمترین ویژگی میبد در استان یزد دانست و افزود: سرمایه گذاران میبدی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی این شهرستان هستند.

استاندار یزد با بیان اینکه سرمایه گذاران استان یزد برای دیدن مسئولان،‌ نیاز به تشریفات اداری ندارند، گفت: استان یزد با اتکا به سرمایه گذاران مردمش بیش از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می گیرد.

طالبی، توجه به میراث فرهنگی، صنایع دستی و توسعه گردشگری را اولویت های جدی استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور مبلغ خوبی برای تقویت ظرفیت‌های میراثی استان یزد در کشور و هیئت دولت باشد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در آینده نمونه های دیگری از ظرفیت های میراث فرهنگی استان را معرفی کنیم، یادآور شد: توسعه استان یزد مستلزم معرفی تمام ظرفیت‌های این استان به مردم است.


10058288
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است