استانی 22:44 - 12 تیر 1399
نماینده لنگرود خبر داد
ایسنا/گیلان نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به راه اندازی پایگاه فناوری در کومله گفت: زمینه کافی نظیر چای، برنج، پیله ابریشم و مرکبات را برای تولید منابع داریم اما نتوانستیم محصولات جانبی استحصال کنیم و این یعنی خام فروشی و خام فروشی فقط برای نفت نیست لذا باید این منابع را تبدیل به فرآورده کنیم.  

ایجاد پایگاه فناوری در کومله

پرویز محمدنژاد در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کومله، با اشاره به اهمیت طرح هادی روستایی و شهری، اظهار کرد: حساسیت خاصی در طرح هادی و بازنگری این طرح داریم، حتما مذاکرات لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به تکمیل رمپ‌های ورودی و خروجی شهر، افزود: مجوز برداشت سه ماهه تبدیل به ۶ ماه شد و از امروز برداشت از بستر شلمانرود برای تکیمل رمپ‌های ورودی و خروجی شهر انجام می‌گیرد. منابع مالی برای تملک اراضی حاشیه این پروژه در حال تامین است و پیمانکار می‌تواند عملیات اجرایی را انجام دهد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، گفت: در سفر اخیر دکتر ستاری به گیلان در خصوص تاسیس پایگاه فناوری در کومله به دلیل ظرفیت‌های موجود در این شهر توافق شد. باید از ظرفیت نخبگان در راستای گردشگری بهره‌مند شویم زیرا دنیا به سمتی می‌رود که گردشگری را درآمد اول خود کند.

محمدنژاد تصریح کرد: زمینه کافی نظیر چای، برنج، پیله ابریشم و مرکبات را برای تولید منابع داریم اما نتوانستیم محصولات جانبی استحصال کنیم و این یعنی خام فروشی و خام فروشی فقط برای نفت نیست لذا باید این منابع را تبدیل به فرآورده کنیم.  

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: بنابراین هدف از ایجاد پایگاه فناوری در کومله، بهره گیری از ظرفیت نخبگان در تولید منابع است.

انتهای پیام


10600308
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است