استانی 23:07 - 21 تیر 1399

طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه گلستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام نصرت الله جعفری اظهارکرد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.

وی افزود: از آنجا که شرایط کنونی ما را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ملزم می کند و با توجه به ضرورت تامین توامان سلامت جسم و روح نسل جوان، ما را برآن داشت تا بخشی از طرح نشاط معنوی امسال را در فضای مجازی برگزار کنیم.

جعفری بیان کرد: اهداف این طرح استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری مؤثر با دانش آموزان ترویج معارف اسلامی و غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان با استفاده از ابزار های روز و زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق است.

وی ادامه داد: زمان اجرای طرح ۲۱ تیرماه لغایت ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ مصادف با سالروز ولادت امام موسی کاظم علیه السلام است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: مخاطباان این طرح دانش‌آموزان از رده سنی هفت الی ۱۸ سال (با مشارکت والدین) والدین دانش آموزان، جهت ارتقاء مهارت ها و توانمندی در تربیت فرزندان هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص امسال، فعالیت طرح نشاط معنوی از طریق کانال های فضای مجازی بقاع متبرکه انجام می شود.

جعفری بیان کرد: همان طور که در سنوات گذشته مشارکت با دستگاه های دیگر در دستور کار ادارات قرار داشت، امسال هم با تعامل نهادهایی از قبیل بسیج، آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، کانون های فرهنگی هنری مساجد، گروه های خودجوش فرهنگی و غیره نسبت به تبلیغ کانال های مجازی بقاع متبرکه و عضوگیری گسترده مخاطبین اقدام می شود.

وی گفت: ارائه سخنرانی های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف، مشاوره مجازی، توسط مبلغان در کانال بقعه های متبرکه انجام می شود و در این خصوص تعدادی از مبلغان مسلط به سواد رسانه و آگاه به موضوعات فضای مجازی با هدف کمک و مساعدت به مدیران کانال ها، نسبت به تبلیغ مجازی اقدام می کنند.

جعفری بیان کرد: اجرای مسابقات ویژه نشاط معنوی در کانال های فضای مجازی بقاع متبرکه برنامه ریزی و اهدای جوایز در دستور کار قرار می گیرد.


10613818
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است