ورزشی 01:45 - 04 آذر 1394
ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با فارس:
ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تماشاگران ما در داخل و خارج از خانه سنگ تمام می‌گذارند و انرژی زیای به بازیکنان می‌دهند.

تماشاگران ما داخل و خارج از خانه سنگ تمام می‌گذارند/باید در جدول بالا بیاییم

حامد سهراب نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم و روز به روز نیز هماهنگ‌تر هم می‌شویم. نسبت به ابتدای فصل که تغییرات مربی داشتیم و دیر شروع کرده بودیم، شرایط مناسب تر است و در چند بازی گذشته نیز نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم. در دور برگشت با هماهنگ تر شدن تیم‌ها و اضافه شدن یاران خارجی شرایط سخت تر می‌شود و باید با قدرت بیشتری بازی کنیم.

وی که خودش از بازیکنان با تجربه لیگ محسوب می‌شود، در مورد شرایطش گفت: بعد از 5 سال دوباره به گرگان بازگشتم تا یک بار دیگر حضور در گرگان را تجربه کنم. نسبتا با تیم هماهنگ شده‌ام و باید تلاش بیشتری انجام دهم.

بازیکن با تجربه شهرداری گرگان در خصوص اینکه گفته می‌شود شهرداری گرگان در بازی‌های خانگی پشتوانه تماشاگر را دارد و خارج از خانه آنقدر قدرتمند نیست، عنوان کرد: ما هم در خانه و هم خارج خانه بازی‌های خوبی داشته‌ایم و تنها مقابل نیروی زمینی بود که نتوانستیم در حد خودمان ظاهر شویم و آن هم به این دلیل بود که چند بازیکن مصدوم داشتیم.

سهراب نژاد تاکید کرد: تماشاگران ما نه تنها در بازی‌های خانگی بلکه در خارج از خانه نیز سنگ تمام می‌گذارند و انرژی زیادی به ما می‌دهند.

ملی‌پوش سابق شهرداری گرگان با اشاره به اینکه جایگاه این تیم باید بهتر شود، گفت: ما اگر آن باخت مقابل نیروی زمینی را نداشتیم الان وضعیت‌مان بهتر بود. در بازی‌های آینده باید به رده‌های بالا برسیم.

وی در خصوص برتری مقابل ثامن مشهد و اینکه گفته می‌شد تماشاگران این تیم آب دهان به زمین پرتاب کرده‌اند، گفت: تماشاگرانی که پشت نیمکت ما بودند، یک مقدرا اذیت‌مان کردند، اما در مجموع مشکل خاصی نبود.

این بازیکن در مورد دیدار فردا در هفته نهم مقابل آینده سازان اصفهان گفت: هرچند آنها در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته‌اند، اما بازیکنان خوبی دارند.

انتهای پیام/آ

 

http://fna.ir/3KVEYJ

7424691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است