گوناگون 10:26 - 09 فروردین 1394

مهدی حجت الاسلامی برای آخرین بار با پسرش وداع کرد.

 

از دست دادن دو خبرنگار در سقوط هواپیمای ایرباس 320 A آلمان باورکردنی نیست. میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ورزشی که برای پوشش دیدار ال کلاسیکو به اسپانیا رفته بودند، در بازگشت از بارسلونا برای پوشش خبری دیدار ایران و شیلی راهی دوسلدورف آلمان می شدند اما تقدیر این بود که مهم ترین اتفاق این بازی از نگاه اهالی رسانه جای خالی این دو جوان باشد.

 

حالا خانواده آنها به محل سقوط هواپیما در کوههای آلپ رفته اند تا شاید وداع را باور کنند. پدر میلاد دیروز در محل یادبود حادثه حاضر شد و برای آخرین بار با فرزندش وداع کرد؛ وداعی سخت که باورش به این راحتی ها نیست.

 

سخت است اما تقدیر این بوده میلاد و حسین عمری کوتاه اما با عزت داشته باشند.

 

مهدی اسلامی در لحظه وداع با پسرش



(تصاویر) وداع پدر با پسر در کوههای آلپ



(تصاویر) وداع پدر با پسر در کوههای آلپ



(تصاویر) وداع پدر با پسر در کوههای آلپ



(تصاویر) وداع پدر با پسر در کوههای آلپ

 

میلاد حجت‌الاسلامی خبرنگاری را از سال 1382 با عضویت در انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا آغاز کرد و از همان زمان فعالیت‌ رسانه‌ای خود را در سرویس ورزشی ایسنا آغاز کرد و تا اواسط سال 1388 در ایسنا حضور داشت. اسلامی از سال 1392 به عضویت خبرگزاری تسنیم درآمده بود. پدر او هم از کارشناسان ورزش هندبال بوده است.

 

حسین جوادی هم نزدیک به یک دهه فعالیت خبری بویژه در حوزه ورزشی داشت و طی سال‌های اخیر تاکنون در روزنامه وطن امروز قلم می‌زد.

 

در این سانحه 150 نفر جان خود را از دست دادند. گفته می شود کمک خلبان عامدانه باعث سقوط هواپیما شده است. بعد از اینکه خلبان از کابین خارج شده و قصد بازگشت به کابین را داشته کمک خلبان ٢٨ ساله آلمانی در کابین را قفل کرده و در را باز نکرده و هواپیما را عمدی به سمت کوه برده است. گفته می شود این کمک خلبان مشکلات روانی داشته است.


6109122
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است