استانی 20:38 - 30 آبان 1393
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: اعتبارات منابع طبیعی ربطی به طرح گردشگری ندارد.

اعتبارات منابع طبیعی ربطی به طرح گردشگری ندارد/تخصیص 50 درصدی اعتبارات منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ستار بابایی امشب در بازدید از پروژه‌های بخش بهنمیر درباره مبارزه با قاچاق، اظهار داشت: با ابزار و امکانات اداره‌کل منابع طبیعی فعالیت خود را در این باره آغاز و برنامه‌های خوبی برای مبارزه با آن در نظر گرفتیم و قوه قضائیه نیز به شدت و جلوتر از ما در این باره اقدامات خود را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به بحث تغییر کاربری و حساسیتی که در این باره وجود دارد، بیان کرد: عرصه‌ای تغییر کاربری پیدا نمی‌کند مگر در چارچوب قانون و ما هم در آن چارچوب وارد عمل می‌شویم و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با اشاره به وضعیت جغرافیایی این استان درخصوص طرح‌های منابع طبیعی، تصریح کرد: هر طرحی که توجیه اقتصادی داشته باشد و دستگاه‌های ذیربط آن را تأیید کنند ما براساس تعرفه زمین و توضیحات قانونی از آن طرح حمایت می‌کنیم.

بابایی با بیان اینکه اعتبارات منابع طبیعی ربطی به طرح گردشگری نداشته و مربوط به اعتبارات ملی و استانی است، عنوان داشت: تاکنون 50 درصد از اعتبارات تخصیص یافته و نسبت به سال گذشته نیز 50 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه با وجود افزایش تخصیص اعتبارات، اما کاین امر کافی نیست، تشریح کرد: با توجه به عرصه‌هایی که داریم نیاز به نیروی انسانی و امکانات لازم داریم تا بتوانیم به وظایف سازمانی خود عمل کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با اشاره به برنامه خود در این سازمان، توضیح داد: از زمان ورودم تعامل با مردم، ایجاد بستر برای حل مشکلات و چالش‌های استانی، حفاظت و نگهداری و توسعه منابع طبیعی را در دستور کار قرار دادیم.

بابایی با اشاره به اقدامات خود، ادامه داد: طرح‌هایی که در قالب طرح جنگل‌داری بود به مجریان آن واگذار کردیم تا حقوق دولتی را بتوانیم از حوزه افراد خاص خارج کنیم و همچنین شبکه کنترل و اطفای حریق را ایجاد کردیم.

وی در پاسخ به سئوال یکی از نیروهای پرسنل شهرداری درباره تکرار آتش‌سوزی منطقه میرود، عنوان داشت: شبکه کلی با همکاری دهیاری‌ها، مردم، شورا و بسیج در حال شکل‌گیری است که با ما همکاری و اطلاع‌رسانی می‌کنند تا اقدامات لازم در این باره انجام شود.

بابایی با بیان اینکه کشف و زمان حریق برای ما امری مهم است و با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در اثر بی‌توجهی یا عمدی به‌وجود می‌آید، گفت: در صورت اطلاع‌رسانی به موقع اقدامات لازم انجام می‌شود.


5235060
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است