فرهنگی‌هنری 08:21 - 20 بهمن 1394
محمدحسین صوفی - معاون اسبق صدا و دبیر فعلی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما به همراه سعید توکل - سردبیر «جمعه ایرانی» - به ایسنا آمدند.

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما به ایسنا آمد

صوفی با حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران‌ با علی متقیان - مدیرعامل ایسنا - دیدار کرد و به یادآوری فعالیت‌های اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما پرداخت.

معاون اسبق صدا در این دیدار همچنین از علاقه‌اش به رادیو‌ و تعامل با برنامه‌سازان این رسانه و نگاه مثبتی که در طول این سال‌ها به ایسنا‌ داشته است، سخن گفت.

سعید توکل که پس از رفتن «جمعه ایرانی» از رادیو، مدیرمسئول سایت «شادشو» با همکاری هنرمندان قدیمی «جمعه ایرانی» است‌، نکاتی را درباره‌ی وضعیت سایت شادشو و فعالیت آن بیان کرد.

سردبیر طنز قدیمی «جمعه ایرانی» همچنین خاطراتی را درباره هنرمندان «جمعه ایرانی» از جمله زنده‌یاد منوچهر نوذری و دیگر هنرمندان پیشکسوت این برنامه از جمله رضا عبدی و منوچهر آذری یادآور شد و در عین حال بابت کوچ «جمعه ایرانی» از رادیوکه اسفند ماه امسال یک‌ساله می‌شود، تاسف خورد.

محمد حسین صوفی

صوفی گفت: به دلیل علاقه‌ای که به تلویزیون و رادیو دارم، هم رادیو راخیلی گوش می‌دهم و هم خیلی تلویزیون نگاه می کنم.

دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما بیان کرد که به دلیل علاقه‌ای که به رادیو دارد، در حال حاضر هم 50 درصد از اوقات روزانه‌اش را به رادیو اختصاص می‌دهد.

او همچنین از تعاملش با برنامه‌سازان رادیو سخن گفت و اینکه در طول روز نه از منظر دبیر شورای نظارت بر صداوسیما بلکه به عنوان یک برنامه‌سازان را راهنمایی می‌کند و اگر برنامه‌های رادیو ایرادهایی در متن، اجرا و موسیقی داشته‌ باشد، آنها را مطرح و به برنامه‌سازان گوشزد می کند.

صوفی در ادامه گفت وگوی خود درباره نگاه مثبتی که از سال‌های دور تاکنون به ایسنا داشته است سخن گفت.

او ایسنا را فرزند رسانه‌ای انقلاب خطاب کرد و گفت: کار هوشمندانه‌ای که جهاد دانشگاهی انجام داد این بود که ایسنا را راه‌اندازی کرد. خبرگزاری دانشجویان ایران علیرغم فراز و فرودهایی که داشت، کماکان به عنوان رسانه فعال و پویا که نقش برجسته‌ای هم در حوزه اطلاع‌رسانی دارد می‌بینیم در بخش‌های مختلف توسعه پیدا می‌کند و اعتماد عمومی هم نسبت به ایسنا وجود دارد.

محمد حسین صوفی

وی در ادامه درباره‌ی رویکرد شورای نظارت بر صداوسیما نیز نکاتی را مطرح کرد و گفت: رویکرد شورای نظارت این است که نگاه حمایتی به صداوسیما داشته باشد و این نگاه‌ها باعث شده تا در بزنگاه‌ها به حمایت صداوسیما برود.

مباحث مربوط به بودجه فعلی صداوسیما، چابک سازی این رسانه و ... از دیگر مباحثی بود که دبیر شورای نظارت صدا و سیما با حضور در ایسنا مطرح کرد.

مشروح این گفت‌وگو در روزهای آتی ارسال می‌شود.

انتهای پیام


7666946
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» زمستان سال گذشته اتفاقات متنوعی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام حسن مجتبی (ع) از ماه مبارک رمضان به عنوان میدان مسابقه‌ای برای بندگان یاد کرده اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است