استانی 19:32 - 19 آذر 1397

بسنده کردن به آمارهای کلی پاسخگوی نیازهای فرهنگی جامعه نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر دوشنبه در نشست اعضای کانون های فرهنگی و هنری استان اظهار داشت: نهادهای مختلف فرهنگی در کشور فعالیت می کنند و هر کدام نیز از منابع بودجه تغذیه می شوند ولی خروجی کار آنها مشخص نیست.

وی افزود: بسیاری از فعالیت های این سازمان ها و نهادها موازی یکدیگر بوده و از اثربخشی لازم برخوردار نیستند.

معاون استاندار ایلام بر لزوم وحدت رویه در اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد و یادآور شد: نتیجه بخش بودن انجام فعالیت های فرهنگی زمانبر است پس باید با اجرای برنامه هایی که کار کارشناسی لازم توسط افراد صاحب فن و تخصص روی آن انجام شده در پی خروجی مناسب باشیم.

نوذری مساجد را از کانون هایی برشمرد که در طول تاریخ پناهی برای وحدت مسلمانان و مقابله با توطئه های دشمنان بوده و امروز نیز تاثیرگذاری آن بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به رشد فناوری های نوین در دنیای امروز بر لزوم بکارگیری این امکانات برای جذب هرچه بیشتر نسل جدید در فعالیت های دینی و ارزشی تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام بر تنوع بخشی به برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و گفت: در کنار مسائل دینی باید بر روی مسائلی همچون مهارت های زندگی و ارتباطی و حتی در زمینه های علمی و اشتغالزایی نیز برنامه ریزی شود.

نوذری یادآور شد: بزرگترین مشکلی که در بحث انجام فعالیت های فرهنگی داریم این است که همواره به دنبال آمارهای کمی هستیم و به خروجی این فعالیت ها توجه نمی کنیم.


9996202
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است