گوناگون 11:48 - 02 فروردین 1396
آیت الله خاتمی:
آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری وجود امامزادگان را در کشورمان یک ظرفیت عظیم فرهنگی دانست و بر تبدیل این اماکن متبرک به قطب فرهنگی وکانونهای معنوی تاکید کرد.

وجود امامزادگان در کشورمان یک ظرفیت عظیم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگویی با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه بهره برداری موثر  از این ظرفیت عظیم فرهنگی با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری است افزود : امامزادگان و بقاع متبرکه به ویژه امامزادگان شهید  مزار وقبور شان کانون نور ومعنویت است و یک ظرفیت ارزشمند وموثر فرهنگی هستند  ودل مردم را به سمت خود  جذب می کنند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: اگر از این ظرفیت گسترده  بهره گیری شایسته وبایسته ای بشود تاثیرش از اماکن دیگر بیشتر است . 

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر شاهد تحول ارزشمندی در مدیریت امامزادگان هستیم تصریح کرد : یکی از ابعاد تحول در سازمان اوقاف در سالهای اخیر توجه به این ظرفیت های فرهنگی است که بحمدالله در قالب اجرای طرح آرامش بهاری به سبک  قابل تقدیر، فرهنگ دین واهل بیت (ع) تبلیغ وترویج می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود : تبلیغ دین وترویج معارف اسلامی  در این طرح یکنواخت نیست و تحول ونوآوری در عرصه تبلیغ دین امری لازم وضروری است و حضرت رسول (ص)هم در قالب های گوناگون آموزشی وهنری  دین را نشر می دادند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد : طرح نوروزی آرامش بهاری  هم پاسخگویی به سوالات مردم را دارد وهم مشاوره اجتماعی می دهد که یکی از نیازهای اساسی مردم است وهم برنامه جذاب برای کودکان ونوجوانان  دارد.  

آیت الله خاتمی در پایان این گفت وگو از تمامی دست اندرکاران اجرای این طرح قدردانی کرد.


8944245
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است