سیاسی 20:46 - 04 بهمن 1393
تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری، گفت: اصلاح نظام اداری اقدام بسیار مهمی است که باید به صورت جدی پیگیری شود و رییس جمهوری و اعضای دولت نیز بر انجام آن تاکید جدی دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «اسحاق جهانگیری» عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای عالی اداری عصر امروز (شنبه) به گزارش ارایه شده در خصوص تدوین نقشه راه برای کوچک سازی و چابک سازی دولت در جهت بالندگی قوه مجریه که هم اکنون در 2 استان به صورت آزمایشی در دست اقدام است اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی دولت و پیگیری جدی، شاهد تحول مثبت در نظام اداری و واگذاری بسیاری از امور به بخش خصوصی کشور باشیم.



در این جلسه گزارشی از تدوین نقشه راه اصلاح نظام اداری مصوب هیات دولت ارایه و اعلام شد که این نقشه راه در قالب یک برنامه سه ساله تدوین شده و هم اکنون دستگاه های اجرایی در حال تدوین برنامه های عملیاتی خود در این زمینه هستند.



در این نشست که وزرای کشور، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون علمی و فناوری ریس جمهوری، معاون اجرایی رییس جمهوری، استانداران تهران و زنجان و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، پس از بحث و بررسی در مورد جایگاه سازمانی سازمان فضایی ایران و پژوهشکده های وابسته، در خصوص نحوه افزایش انسجام تشکیلاتی در فعالیت های مربوط به امور فضایی تصمیماتی اتخاذ شد.



سیام(1)**9189**1449

انتهای پیام /*


5691413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جزئیات محکومیت آمریکا به دلیل مشارکت در تاسیس ساواک از زبان معاون حقوقی رئیس‌جمهور منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا عنایتی سفیر ایران در عربستان سعودی در گفتگویی اعلام کرد که امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر جواب می‌دهد!
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی و سنتی ماست، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایران و پاکستان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه ای مشترک منتشر کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه پس از ترمیم دستورالعمل فرزندخواندگی، خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آنها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است