سیاسی 18:49 - 30 آذر 1393
رئیس جمهور سوریه با تشریح تلاش های دولت گفت: اکنون تمامی دولت ها متوجه شده اند، مبارزه دولت و ملت سوریه علیه تروریسم درست بوده است، تروریستهایی که قدرتهای بیگانه هم مجبور به مقابله با آنها شده اند.

تقدیر بشار اسد از حمایت های ایران از سوریه

 

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" گزارش داد که "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: دولت و مردم این کشور پایمردی خود را در برابر تروریسم مدیون حمایت های جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری می دانند.

 

 

بر اساس گزارش سانا، بشار اسد در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان بیان کرد و گفت: روابط ایران و سوریه فراتر از روابط دوستانه است ، بلکه دو کشور برادر در یک سنگر در برابر تروریسم ایستاده اند و توانستند برنامه های دشمنان را با شکست مواجه کنند.

 

 

وی با تشریح تلاش های دولت سوریه گفت: اکنون تمامی دولت ها متوجه شده اند، مبارزه دولت و ملت سوریه علیه تروریسم درست بوده است، تروریستهایی که قدرتهای بیگانه هم مجبور به مقابله با آنها شده اند.

 



رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه دولت و مردم این کشور از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران در سوریه قدردانی می کنند، افزود: ما بر گسترش روابط و همکاریهای دو جانبه در همه زمینه ها تاکید داریم و در جهت تامین منافع دو کشور و همچنین تقویت امنیت و ثبات در منطقه گام برمی داریم.

 



علی لاریجانی سلام ویژه مقام معظم رهبری، رییس جمهور، مسئولان و مردم ایران را به رئیس جمهور سوریه ابلاغ و از مدیریت حکیمانه و شجاعانه دولت سوریه در حفظ کشور و تمامیت ارضی آن قدردانی کرد.

 



رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: تشخیص ایران از ابتدا این بود که حوادث سوریه حرکتی برای گسترش تروریسم ، خشونت و بی ثباتی در منطقه است.

 



لاریجانی گفت: اکنون پس از چهار سال از شروع بحران در سوریه، کشورهای اروپایی، غربی و عربی به این نتیجه رسیده اند که مشکلات سوریه راه حل نظامی ندارد، بلکه باید این بحران از طریق سیاسی حل و فصل شود ؛ و البته این امر حاصل مقاومت دولت سوریه در مقابل این توطئه است.

 



علی لاریجانی از نقش حساس سوریه در محور مقاومت قدردانی کرد و گفت: دولت و ملت ایران در کنار مردم سوریه ایستاده اند و آماده گسترش همکاری همه جانبه با دولت سوریه به منظور استقرار، ثبات و امنیت منطقه است.

 

511


5461157
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است