سیاسی 09:59 - 04 اردیبهشت 1393
رییس‌جمهور عصر روز چهارشنبه به طور سرزده با خانواده شهیدان حسین‌جانی و ابراهیم محمدی آزاده و جانباز ۴۵ درصد دفاع مقدس در فضایی صمیمی دیدار کرد.

حضور رییس‌جمهور در منزل شهیدان حسین‌جانی و جانباز ۴۵ درصد دفاع مقدس

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با حضور در منزل شهیدان محمدرضا، مجتبی و عباس حسین‌جانی با پدر، مادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر روحانی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

رییس‌جمهور تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

روحانی افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

در این دیدار پدر و مادر شهیدان حسین جانی به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت های فرزندان شهید خود پرداختند.

شهید محمدرضا حسین جانی در سال ۶۲ در منطقه پنجوین عراق، شهید مجتبی حسین جانی در سال ۶۳ در منطقه فاو و شهید عباس حسین جانی در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

روحانی همچنین با حضور در منزل ابراهیم محمدی، آزاده و جانباز ۴۵ درصد دفاع مقدس با خانواده وی دیدار کرد.

رییس جمهور در این دیدار نیز از روحیه والای آزادگان کشور در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

روحانی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری برای رییس‌جمهور و دولت است.

ابراهیم محمدی آزاده و جانباز ۴۵ درصد دفاع مقدس که در سال ۵۹ در عملیات فتح المبین در منطقه فکه به مقام رفیع جانبازای نایل آمده و به مدت ۱۰ سال در اردوگاه های رژیم های بعث عراق در اسارت بوده است با گرامیداشت یاد شهید ابوترابی و تجلیل از روحیه بالای او در دوران اسارت به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت.

در این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری، رییس جمهور را همراهی کردند.

انتهای پیام


3563170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران از تماس تلفنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است