ورزشی 13:16 - 06 شهریور 1393
به تیم یک دستم افتخار می‌کنم
سرمربی تیم فولاد گسترش فولاد تبریز گفت: بنا بر نتایج به دست آمده می‌توان گفت تیم ما و استقلال از نظر اختلاف سطح فاصله زیادی با هم ندارند.

تارتار: اختلاف سطح فنی بین ما و استقلال نیست/ فردا کار سختی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز هفته دولت گفت: بازی فردای ما با استقلال مثل همه بازی‌های دیگر لیگ سخت و غیرقابل پیش‌بینی است چراکه همه بازی‌هایی که تا اینجا انجام شده نتایج غیرقابل تصوری داشته است. سپاهان 3 هفته برد اما به نفت باخت و نفت به سایپا باخت و استقلال سایپا را برد و این نتایج نشان می‌دهد که امسال بازی آسانی نداریم.

وی ادامه داد: آماری هم به شما می‌دهم و آن اینکه در مسابقاتی که برگزار شده هم ما و هم استقلال پیکان را شکست دادیم و به سپاهان باختیم و استقلال خوزستان و سایپا با ما مساوی کردند که البته ما میهمان بودیم اما استقلال در تهران با نتایج خفیفی این تیم‌ها را برد و بنابراین نتیجه می‌گیریم که اختلاف سطح بین ما و استقلال زیاد نیست و کیفیت این دو تیم با هم برابری می‌کند. فردا مقابل استقلال کار سختی داریم چراکه این تیم مربی باتجربه‌ای مثل قلعه‌نویی دارد که یکی از پرافتخارترین مربیان ایرانی است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره شرایط تیمش برای بازی فردا اظهار داشت: ما تمرینات خوبی انجام دادیم هرچند که زمان زیادی نداشتیم و فاصله دو بازی ما کم بود اما بچه‌ها با روحیه و باانگیزه تمرین می‌کنند و افتخار می‌کنم که بعد از بازی هیچ انرژی‌ای ندارند چراکه با همه وجودشان بازی می‌کنند و باید بگویم در 25 سالی که به عنوان مربی و بازیکن در فوتبال هستم تاکنون چنین تیم یکدستی ندیدم.

تارتار درخصوص اینکه آیا برای بازی فردا این تیم مصدوم یا محرومی دارد یا نه افزود: بازیکن محروم نداریم اما یکی از بازیکنان خوب ما به نام حمید جوکار مصدوم است که امیدوارم موضوع حادی نباشد و خیلی زود به ما اضافه شود.


4586649
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است