ورزشی 10:08 - 29 فروردین 1393
مدافع ایرانی ونکوور کانادا می‌گوید مطمئن است ایران در جام جهانی 2014 بازی‌های زیبایی به نمایش خواهد گذاشت.

بیت‌آشور: ایران در جام‌جهانی نمایش خوبی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بیت‌آشور که در تیم فوتبال وایت‌کپس ونکوور کانادا بازی می‌کند سرانجام پس از دعوت به تیم ملی آمریکا و ایران تصمیمی گرفت تا ایران را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کند. او امیدوار است در جام جهانی 2014 یکی از نفرات اصلی کارلوس کی روش در این رقابت‌ها باشد.

این مدافع 27 ساله در سال گذشته میلادی از تیم سن‌خوزه جدا شد و به تیم وایت‌کپس ونکوور پیوست و اکنون در این تیم کانادایی بازی می‌کند.

بیت‌آشور درباره حضور در تیم وایت‌کپس گفت: فکر می کنم در حال حاضر در حال جا افتادن در شرایط جدیدم هستم. اینجا منزل مسکونی دارم و دیگر در هتل زندگی نمی‌کنم. ونکوور شهر زیبایی است و از بودن در این تیم خوشحال هستم، چرا که هم‌تیمی‌های خوبی نیز دارم و به همه آنها عادت کردم.

هر چند یورگن کلینزمن سرمربی آمریکا او را یک بار به تیم ملی آمریکا دعوت کرد اما این بازیکن در نهایت سال گذشته میلادی تصمیم گرفت تا دعوت کارلوس کی روش را قبول کند و پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند. او اکنون امیدوار به حضور در جام جهانی 2014 است.

بیت آشور درباره انتخاب ایران به عنوان تیم ملی گفت: تصمیمم را گرفتم و اکنون روی ایران تمرکز دارم و دوست ندارم به گذشته فکر کنم. می خواهم بهترین عملکردم را نشان دهم تا بتوانم یکی از بازیکنان دعوت شده برای جام جهانی 2014 باشم. می‌دانم که کارم برای حضور در تیم ملی ایران سخت است اما اگر بتوانم در خوب بازی کردن ثبات داشته باشم می‌توانم به حضور در جام جهانی امیدوار باشم. اما اگر چند بازی بد داشته باشم شانسم برای حضور در جام جهانی کاهش پیدا می کند.

ایران در جام جهانی 2014 با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و هرزگوین همگروه شده است که صعود به دور دوم این رقابت‌ها را برای ایران مشکل کرده است اما بیت‌آشور به توانایی هم تیمی هایش در تیم ملی ایران خوشبین است.

او درباره حضور ایران در جام جهانی گفت: مطمئنم در جام جهانی بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم. چند بازی دوستانه خوب قبل از جام جهانی داریم که می تواند تیم را به خوبی برای جام جهانی آماده کند.

مدافع ایرانی در پایان گفت: همه ایرانی ها برخورد بسیار خوبی با من داشتند. هر بار که به ایران رفته ام از آنجا لذت بردم زیرا همه چیز خوب است . مردم ایران بسیار مهمان‌نواز هستند و من تمام تلاشم را خواهم کرد که در صورت بازی کردن بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای ایران انجام دهم.

انتهای پیام


3509301
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است