استانی 08:16 - 12 خرداد 1399
استاندار خبرداد:
ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تأکید بر حمایت‌های دولت از مشاغلی که در زمان شیوع کرونا با مشکلات جدی مواجه شدند، اظهار کرد: قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در گلستان

هادی حق‌شناس عصر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: متأسفانه مشاغل بسیاری در ۳ ماهه گذشته از شیوع کرونا آسیب‌دیده‌اند و دولت تدبیر و امید تلاش کرده با اعطای یک‌میلیون تومان به خانواده‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند و یا از طریق طرح کمک مؤمنانه همراهی لازم را با مردم داشته باشد و اعطای تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا نیز در همین قالب است.

وی افزود: برخی طرح‌ها در سفر رئیس‌جمهور به گلستان مصوب شده و منابع اعتباری آن هم تأمین‌شده و تلاش داریم با پرداخت هرچه سریع‌تر تسهیلات این پروژه‌ها عملیات اجرایی آن آغاز شود.

استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته در قابل کارگروه تسهیل، بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس ادامه داد: استان گلستان با پرداخت ۴۷۳ میلیارد تومان به ۱۱۹ واحد رتبه هشتم کشور را در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل را کسب کرده و همچنین در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز، گلستان با پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به ۱۸ طرح رتبه هشتم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب بازسازی و نوسازی، استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به ۴۲ طرح در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام


10555349
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است