استانی 23:15 - 04 مرداد 1393
شهردار هادی‌شهر:
شهردار هادی‌شهر گفت: شهروندان این شهر عوارض شهرداری را پرداخت کنند.

شهروندان هادی‌شهر عوارض شهرداری را پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، نادعلی نیازی‌اوریمی امشب در جلسه هماهنگی جایگاه سی.ان.جی هادی‌شهر در سالن اجتماعات این شهرداری نخستین اولویت شهرداری را جلب رضایت شهروندان دانست و اظهار داشت: اگر در مدیریت شهری با مردم با اخلاق نیک برخورد نکنیم به فضای همدلی و همکاری مردم با شهرداری دست نخواهیم یافت.

وی تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و شهروندان با شهرداری را برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهر امری لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به جدیدالتاسیس بودن شهرداری هادی‌شهر و نداشتن درآمد پایدار نیاز است شهروندان و مدیران اجرایی همکاری و مشارکت بیشتری با این نهاد داشته باشند.

شهردار هادی‌شهر با بیان اینکه نیاز است بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی شهرهای کوچک نقش بیشتری داشته باشند، بیان داشت: باید زمینه لازم برای رشد سرمایه‌گذاری‌ها در این شهرها به وجود آید.

نیازی با اشاره به اینکه از زمان ورودم سعی کردم با فراهم کردن زیرساخت لازم رضایت شهروندان را فراهم کنم، عنوان کرد: پیگیری احداث جایگاه سی.ان.جی و به فعلیت رساندن آن با توجه به نیاز شهر از جمله اقدامات ما در این شهر بوده است.

شهردار هادی‌شهر، زیباسازی مبلمان شهری و انجام کارهای عمرانی در سطح شهر را از دیگر اقدامات خود در این شهر عنوان کرد و گفت: یکی از عواملی که ما را در اجرای این پروژه‌ها یاری رسانده، مشارکت بالای مردم شهر بوده است.

وی درباره احداث جایگاه سی.ان.جی اظهار داشت: با پیگیری اعضای شورای شهر و شهرداری توانستیم زمینی را توسط یکی از خیران منطقه تهیه و آن را در اختیار شرکت فرآورده‌های نفتی قرار دهیم تا شاهد احداث این جایگاه در این شهر باشیم که شاهد کلنگ‌زنی آن در چند روز گذشته بودیم.

نیازی مساحت این زمین را یک‌هزار و 500 متر دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

شهردار هادی‌شهر به پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام خود در این شهر اشاره کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت ادامه بلوار آیت‌الله روحانی، پیاده‌روسازی فضای سبز و درختکاری، زیرسازی جاده امامزاده حسن (ع) و تعریض بازگشایی و اجرای خط پروژه در سطح شهر از جمله اهم این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان در سطح شهر سد معبر نداشته باشند، تصریح کرد: بازاریان و کسانی که در سطح شهر ساخت و ساز می‌کنند، پیاده‌روها را با مصالح ساختمانی و اجناس اشغال نکنند تا موجب مزاحمت شهروندان نشوند.

نیازی از شهروندان خواست تا عوارض شهرداری را پرداخت نموده تا شهرداری بتواند آن را صرف عمران و آبادانی سطح شهر کند.


4334297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است