ورزشی 21:14 - 19 اردیبهشت 1400

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول با درخشش یک «پیام»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت ۲۰:۲۵ امشب میزبان پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل همراه بود.

دو تیم که در رتبه‌های اول و دوم جدول حضور دارند با تفکرات همیشگی سرمربیان خود پا به میدان گذاشتند تا بتوانند صدر جدول را در پایان نود دقیقه از آن خود کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت برای این بازی از: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، احسان پهلوان و شهریار مغانلو در ترکیب خود استفاده کرد.

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول با درخشش یک «پیام»

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان نیز ترجیح داد تیمش را با حضور پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده وارد زمین کند.

دو تیم در دقایق ابتدایی بازی کمی محتاطانه رفتار می‌کردند تا بتوانند با گذشت زمان مالکیت توپ را بر عهده بگیرند.

هافبک‌های هر دو تیم بارها در میانه میدان با هم درگیر شدند تا توپ را به تسلط درآورده و تاکتیک‌های تهاجمی تیم‌های خود را راه اندازی کنند.

اتفاقی که در دقیقه ۱۹ با سانتر دانیال اسماعیلی فر و ضربه سر محمد محبی برای نخستین بار آغاز شد تا میزبان نخستین شانس گلزنی بازی را ایجاد کند اما این موقعیت از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

پس از این صحنه بازیکنان پرسپولیس میل تهاجمی بیشتری پیدا کردند و با استفاده سرعت بالای هافبک‌های خود توانستند در دقیقه ۲۱ روی نفوذ وحید امیری و سانتر کوتاه امید عالیشاه برای احسان پهلوان موقعیت گلزنی فراهم کنند اما ضربه کم دقت این بازیکن از کنار دروازه سپاهان بیرون رفت.

در ادامه این دیدار امید عالیشاه که در خط حمله به شهریار مغانلو کمک می‌کرد دچار مصدومیت شد تا یحیی گل محمدی چاره‌ای جز تعویض زودهنگام او در دقیقه ۲۹ و حضور عیسی آل کثیر به عنوان بازیکن تعویضی نداشته باشد.

بازی جذاب دو تیم ادامه داشت تا سپاهان اصفهان که به نظر می‌رسد چشم به ضد حملات دوخته است در دقیقه ۳۱ روی فرار محمد محبی صاحب موقعیت شود اما شوت محکم او نیز بیرون رفت.

سرخپوشان در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول موقعیت‌های گلزنی زیادی را روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما عملکرد دیدنی پیام نیازمند مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

بهترین واکنش نیازمند در دقایق ۳۳ و ۳۷ رقم خورد که مانع از گلزنی مهاجمان پرسپولیس شد. دو واکنش متوالی دروازه‌بان سپاهان در دقیقه ۳۷ با ضد حمله این تیم همراه شد اما باز هم زردپوشان اصفهانی نتوانستند با نفوذ سجاد شهباززاده و پاس عمقی او که به احسان حاج صفی رسید به گل برسند.

بازی هجومی شاگردان یحیی گل محمدی تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما حملات این تیم راهی به تور دروازه میزبان پیدا نکرد.


11059295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است