استانی 03:56 - 04 آبان 1393
با تصمیم اعضای هیئت مدیره
سرمربی تیم فوتبال وحدت قم در حالی که تنها سه هفته از مسابقات فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان سپری شده، به طور ناگهانی و غیرمنتظره برکنار شد.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم در لیگ آزادگان برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‌، تیم فوتبال وحدت امسال نماینده فوتبال استان قم در مسابقات دسته دوم باشگاه‌های کشور جام‌ آزادگان است و با ترکیبی از بهترین فوتبالیست‌های بومی در قم برای راهیابی به بازی‌های لیگ دسته اول کشور تلاش می‌کند.

این تیم در فاصله زمانی اندک تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شکل گرفت و در حال حاضر تمام مسئولیت آن بر عهده هیئت فوتبال استان قم است و در سه هفته سپری شده از لیگ آزادگان نیز چهار امتیاز کسب کرده است.

فوتبالیست‌های تیم وحدت قم فصل جدید رقابت‌ها را با سرمربیگری سیدعلی میرمهدی از فوتبالیست‌های قدیمی استان قم آغاز کردند و حتی با این مربی شروع خوبی در لیگ آزادگان داشتند اما در شرایطی که هنوز شروع بازی‌هاست، این مربی از مسئولیت خود برکنار شد.

دلیل اینکه چرا سیدعلی میرمهدی از تیم فوتبال وحدت قم در هفته‌های آغازین بازی‌های جام آزادگان کنار رفت چندان واضح نیست ولی آنچه که به نظر می‌رسد جانشین این مربی قطعا یکی از مربیان بومی فوتبال قم خواهد بود تا وحدت روند نتایج خوب خود را ادامه بدهد.

میرمهدی در هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ آزادگان با تیم وحدت قم در برابر تیم حفاری اهواز تساوی یک بر یک را در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم به دست آورد و در هفته دوم با تیمش موفق به شکست 2 بر یک تیم ماشین‌سازی تبریز در همین ورزشگاه شد.

البته سومین هفته از مرحله گروهی رقابت‌های این دوره لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام‌ آزادگان مورد تاثیر کنار رفتن سیدعلی میرمهدی از تیم وحدت قم با شکست غیر منتظره و ناباورانه این تیم در میهمانی تیم گاز فجر جم بوشهر همراه بود.

فوتبالیست‌های وحدت قم در حال حاضر تیم چهار امتیازی جدول رده بندی لیگ آزادگان هستند و برای اینکه بتوانند از این گروه به مرحله بعدی بازی‌ها راه پیدا کنند، قطعا کار بسیار سختی پیش ‌رو دارند و باید عملکرد این تیم با کادر فنی جدید را زیر نظر گرفت.

نماینده فوتبال استان قم در ترکیب خود تنها یک بازیکن غیر بومی دارد و دیگر نفرات این تیم همگی از بازیکنانی هستند که اهل قم به شمار می‌روند و البته بسیاری از آنها از جمله کاپیتان این تیم یعنی علی استواری و نفراتی همچون محمد عرب‌خراسانی، حمید پاکیزه و... سابقه بازی کردن در تیم صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نیز دارند.

نماینده فوتبال استان قم در گروه دوم رقابت‌های لیگ آزادگان جای گرفته است؛ جایی که باید با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ملی‌حفاری اهواز، هیئت سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد کیش، وحدت مشهد، ابومسلم خراسان، گاز فجر جم بوشهر، بعثت کرمانشاه و صنعت نفت‌ آبادان رقابت کند.

انتهای پیام/2258/گ۳۰

5038935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است