استانی 04:11 - 07 مرداد 1394
معاون اداره کل بهزیستی استان:
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان‌شمالی گفت: بیشترین همسرآزاری موجود در سطح استان از نوع آزار غفلت گزارش شده است.

بیشتر همسرآزاری‌ها در خراسان‌شمالی از نوع غفلت است

اسماعیل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، اظهار کرد: بیشترین نوع همسر آزاری‌های موجود در استان از نوع غفلت و به دلایل نامشخص است و این مهم به این معنا است که شاید همسر آزاری‌های موجود در استان آمیخته‌ای از انواع همسر آزاری‌ها باشد.

وی افزود: همسرآزاری در چهار بخش همسر آزاری روانی، مالی، جنسی و جسمی طبقه بندی می‌شود که عدم پاسخ گویی به هر یک از این نیازها می تواند همسرآزاری را به دنبال داشته باشد. همسر آزاری در خراسان‌شمالی بین زنان و مردان جامعه مساوی است، به این معنی که در سطح استان زنان و مردان به طور مساوی از رفتار و اعمال همسر خود آزرده می‌شوند.

قربانی با اشاره به اشکال مختلف همسر آزاری و وقوع آن در هر خانواده با شرایط و موقعیت اجتماعی متفاوت، گفت: همسرآزاری از آسیب‌های اجتماعی پنهان بوده است که سبب از هم گسیختگی بنیان خانواده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماهه ابتدایی سال جاری 33 مورد همسر آزاری به اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی در استان گزارش شده است.

انتهای پیام


6827006
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است