گوناگون 17:26 - 05 مهر 1399
در اکثر مواقع، دریافت خدمات حقوقی تخصصی با قیمت مناسب، به یکی از دغدغه‌های کسب‌وکار و افراد تبدیل می‌شود.

با لامینگو قراردادتان را آنلاین بسازید و الکترونیکی امضا کنید

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لامینگو، در اکثر مواقع نرخ‌های بالای وکلا و موسسات حقوقی، افراد را از اخذ مشاوره و دریافت خدمات تخصصی منصرف می‌کند که نمی‌توان از تبعات و خسارات این امر چشم‌پوشی کرد.

خدمات حقوقی در بستر اینترنت می‌تواند علاوه بر تسریع فرایندها، مقرون به صرفه نیز باشد. لامینگو به عنوان یک استارتاپ حقوقی در کشور، به ارائه خدمات حقوقی آنلاین مطابق با بروزترین فناوری‌های حقوقی (LegalTech) می‌پردازد. خدمات این مجموعه که تاکنون با استقبال خوبی مواجه بوده است، علاوه بر دسترسی آسان، اقتصادی و مقرون به صرفه است.

یکی از خدمات پرطرفدار این مجموعه، بانک قرارداد است که طیف گسترده‌ای از قراردادها با دسته‌بندی قراردادهای کسب و کار، قراردادهای پیمانکاری، قراردادهای استارتاپی، قراردادهای شراکت، قراردادهای ملکی، قراردادهای خرید و فروش و اجاره و... را شامل می‌گردد.

قراردادهای لامینگو به دو صورت هوشمند و تمپلیت ارائه شده است. قراردادهای هوشمند مبتنی بر الگوریتم‌های پیشرفته حقوقی و بر اساس پرسش و پاسخ عمل می‌کند.

بدین ترتیب کاربر با پاسخ به پرسش‌های گزینه‌ای مختص به هر قرارداد، می‌تواند قرارداد سفارشی‌سازی شده خود را دانلود کند. علاوه بر این امکان استفاده از تمپلیت آماده قرارداد نیز برای کاربران فراهم شده است.

امضای الکترونیک، راهکاری اثربخش در بحران کرونا

شیوع ویروس کرونا و محدودیت تردد و حضور در اجتماعات، نیاز به خدمات آنلاین را تشدید نموده است. به منظور پاسخ به این نیاز و پشتیبانی از فرایند عقد قرارداد، لامینگو به تازگی از محصولی دیگر یعنی امضای الکترونیکی رونمایی کرده است.

خدمت امضای الکترونیکی به افراد و کسب ‌و کارها این امکان را می‌دهد تا فارغ از محدودیت‌های مکانی، اسناد و قراردادهای خود را امضا کنند. صاحبان امضا در هر نقطه از ایران که باشند به وسیله این پلتفرم می‌توانند امضای خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانند.

در این خدمت، علاوه بر احرازهویت قانونی و معتبر صاحبان امضا، الگوریتم‌های امنیتی جهت جلوگیری از هر گونه سو استفاده بکار گرفته شده‌اند.

دریافت مشاوره تخصصی از برترین وکلا

در موضوعات مختلف حقوقی همواره دریافت مشاوره راه‌حلی مطمئن و سودمند است. با این حال یافتن مشاور متخصص و  مجرب امری زمان‌بر و گاهی هزینه‌بر است. به همین منظور لامینگو به آسانی این امکان را فراهم نموده تا با توجه به نیاز خود، وکیل خود را انتخاب کنید.

تیم حقوقی این مجموعه متشکل از وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران خبره است که هر یکی در موضوعات تخصصی حقوقی صاحب نام هستند.

همچنین رزومه این اشخاص در اختیار کاربران قرار گرفته تا با شناخت کافی و خیال راحت مشاور خود را انتخاب و وقت خود را رزرو کنند. البته با توجه به بحران کرونا این خدمت به صورت تلفنی، آنلاین تصویری و صوتی صورت می‌پذیرد.

البته گاهی نیاز ما به مشاوران حقوقی در حد پرسش چند سوال است. لامینگو راهکاری که در این خصوص در نظر گرفته، مشاوره حقوقی آنلاین است. این خدمت که به صورت رایگان ارائه گردیده این امکان را فراهم می‌کند تا بی دغدغه و به صورت آنلاین پرسش و ابهامات حقوقی خود را مطرح کنید.

مشاوران و متخصصان در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد و از طریق پیامک شما را مطلع خواهند کرد.

همچنین تمام خدمات لامینگو از قرارداد و امضای الکترونیک تا مشاوره حقوقی با پشتیبانی آنلاین و تلفنی همراه است. کافیست تا در هر لحظه وارد این سامانه شوید و با چند کلیک به آسانی نیاز حقوقی خود را برآورده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10734918
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است