استانی 13:18 - 10 مهر 1401

۲۰ پروژه راهسازی در هرمزگان عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی، در نشست با هیئت رئیسه مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان گفت: با کمک و همراهی گروه‌های جهادی می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات را برطرف کرد.

دوستی در حمایت از موضوع ساماندهی گروه‌های جهادی و ارتقای کارایی این مجموعه بزرگ مردمی گفت: آمادگی لازم در حوزه تخصیص زمین یا واگذاری ساختمان دولتی معطل وجود دارد تا شاهد سرعت بخشی و گسترش فعالیت گروه‌های جهادی باشیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به سیاست جهادی دولت در فعال کردن ظرفیت‌ها و امکانات معطل دولتی افزود: در استان نیز در بخش تجهیزات و ادوات راهسازی و تجهیزات بیمارستان صحرایی استانداری اقدامات خوبی صورت گرفت و این امکانات به منظور خدمات‌رسانی موثرتر به مردم وارد چرخه بهره‌وری شده‌اند.

وی ادامه داد: ظرفیت معطل مانده تجهیزات و ادوات راهسازی دولتی بعد از مدیریت تعمیراتی و نوسازی از مهرماه جاری در مسیر خدمت‌رسانی قرارگرفته و بخشی در بستک فعال شده و بخشی نیز برای عملیاتی شدن ۲۰ پروژه راهسازی در مناطق محروم استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دوستی با تاکید بر حمایت از گروه‌های جهادی استان، اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌ها و خدمات‌رسانی به مردم، همراهی و کمک گروه‌های جهادی ظرفیت بزرگی است که بخشداران و دهیاران با همکاری و تعامل مناسب می‌توانند بخش قابل توجهی از مشکلات را برطرف کنند.

در این جلسه اعضای مجمع جهادگران استان به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه بهبود عملکرد و کارایی گروه‌های جهادی، ساماندهی و نظم بخشی به فعالیت‌ها، بهره بردن از امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقا سطح خدمات‌رسانی و برگزاری جلسات مستمر مجمع پرداختند.


11700675
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است