استانی 16:21 - 09 بهمن 1393
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان سمنان از دستگیری یک متخلف سابقه دار حامل گوشت شکار غیرمجاز خبر داد.

فروش گوشت شکار به مامور محیط زیست!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، فیروز منیری اظهار کرد: به دنبال گزارشات همیاران محیط زیست مبنی بر فروش گوشت شکار توسط برخی شکارچیان غیرمجاز، یکی از ماموین اجرایی حفاظت محیط زیست استان سمنان به عنوان خریدار با فروشندگان ارتباط برقرار کرد.

وی افزود: پس از اتخاذ تدابیر لازم مامورین یگان حفاظت با دو دستگاه خودرو به محل قرار عزیمت کرده و در این مکان با یک دستگاه خودروی پراید با دو سرنشین مواجه شدند. سرنشین خودرو با یک عدد گونی سفید رنگ حامل گوشت شکار از خودرو پیاده شده و گوشت شکار را به مامور مخفی محیط زیست تحویل دادند. زمانی که مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست از بودن گوشت شکار در محتویات گونی مطمئن شدند متخلفین را دستگیر کردند. متخلفین پس از تکمیل پرونده توسط واحد حقوقی این اداره کل جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان یادآور شد: براساس قانون شکار و صید، شکار غیر مجاز جانوران وحشی مورد حمایت و یا حفاظت شده، جرم بوده و متخلفین به 18 میلیون ریال جزای نقدی و حبس تا سه سال مجازات می‌شوند.

انتهای پیام


5730329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است