استانی 13:05 - 21 بهمن 1394
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان مردم در بیانیه ای را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: در سایه انقلاب اسلامی ملت ایران حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه بنا شد که برای آزادی خواهان جهان و مردم مظلوم و ستمدیده الگویی کامل است.

رهبری هوشنمدانه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) و حضور آگاهانه و با بصیرت ملت نستوه ایران در صحنه همواره سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان ایجاد کرده است و موجب شده است شجره طیبه انقلاب اسلامی هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگی، علمی، فنی و اقتصادی آن پربارتر گردد.

باتوجه به جایگاه و نقش سرنوشتساز وحدت و همبستگی ملی و اطاعت از امام و رهبری، به عنوان شعارهای راهبردی و بنیادین انقلاب اسلامی ضروری است اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و انقلابی ایران، با بصیرت والای خود و همچنین کینه توزی ها ی دشمنان، با حضور آگاهانه و هوشیارانه در صحنه های مختلف نظام مقدس اسلامی، بر پویایی و زنده بودن انقلاب و آرمانها و ارزش های آن تاکید و تصویری زیبا و عبرت آمیز را در معرض قضاوت جوامع و ملل جویای آزادی و استقلال قرار دهند.

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورائی ملت مسلمان ایران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپیمائی یوم‌ا... 22 بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری دعوت می کند.
 
انتهای پیام/ی

7672164
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است