استانی 11:25 - 03 فروردین 1396
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان عنوان کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه امسال مهم‌ترین چالش در دانشگاه شاید بحث درآمد - هزینه است، گفت: تلاش می‌کنیم با کنترل هزینه‌ها و صرفه‌جویی کاهش درآمد ایجاد شده به دلیل کاهش دانشجو، افزایش هزینه‌ها را مدیریت کنیم.

مدیریت هزینه‌ها، مهم‌ترین چالش دانشگاه آزاد خوزستان در سال 96

دکتر شهرام لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: می‌توان گفت که مهم‌ترین اتفاق سال ۹۵ برای دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت بنیانگذار این دانشگاه بود که درنهایت با انتخاب دکتر ولایتی تا حدی این مشکل برطرف شد و سیاست‌های کلان دانشگاه نیز مانند گذشته دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۶ فروردین‌ماه یک جلسه رسمی با حضور دکتر ولایتی و رؤسای استان‌ها به منظور تدوین سیاست‌ها و راهکار‌های دستیابی به اهداف شعار سال و تحکیم آن‌ها برگزار می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: امسال مهم‌ترین چالش ما در دانشگاه شاید بحث درآمد - هزینه است. با توجه به تأکید دکتر میرزاده بر کنترل هزینه‌ها و صرفه‌جویی و همچنین تأکید دکتر ولایتی بر توجه به مسائل فرهنگی در دانشگاه، امسال تلاش می‌کنیم در این مسیر حرکت کنیم.

لک ادامه داد: با کنترل هزینه‌ها تلاش می‌کنیم کاهش درآمد شهریه‌ای ناشی از کاهش دانشجو در برخی رشته‌ها و همینطور افزایش هزینه‌ها را مدیریت کنیم. بزرگترین آرزوی من آن است که دانشگاه آزاد نیز  بتواند همانطور که در سیاستگذاری کلان کشور است از لحاظ کیفی پیشرفت مناسبی داشته باشد و در مسیر سیاست‌های هیأت مؤسس و ریاست دانشگاه حرکت کند.

انتهای پیام


8944948
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است