استانی 11:40 - 29 فروردین 1398
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نیروهای مسلح نظام در مقابل طاغوت زمان با تمام توان ایستاده‌اند.

دشمنان نظام اسلامی در حال اضمحلال هستند

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم گرامیداشت روز ارتش پیش از سان رژه ارتش در ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان نظام در سال ۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی شایعه کردند که دیگر نیازی به وجود ارتش بعد از پیروزی و استقرار نظام نیست، گفت: امام راحل با کیاست خود در مقابل این ایده ایستاده و اعلام کردند نه تنها ارتش منحل نمی‌شود بلکه باید حفاظت از کشور را نیز با تمام قوا عهده‌دار شود که این تدبیر بنیانگذار انقلاب، ارتش را تثبیت کرد.

وی ادامه داد: رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس در صیانت از حریم اهل بیت نشان دادند که تشخیص و تصمیم امام در حفظ ارتش بجا بوده و با ایثار خود نشان دادند در مسیر منویات رهبری همیشه آماده خدمت‌رسانی و جانفشانی هستند.

قریشی بابیان اینکه در دنیا تنها نیروی نظامی که از مقابل قرآن رژه می‌روند نیروهای مسلح نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی لشگر خدا هستند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در راس دشمنان دین و لشگریان طاغوت، آمریکا قرار دارد، تصریح کرد: به حول و قوه الهی با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح نظام در مقابل طاغوت زمان با تمام توان ایستاده‌اند و نیروهای دشمنان نظام و اسلام در حال اضمحلال است.

وی ادامه داد: از دیگر افتخارات نیروهای مسلح انقلاب اسلامی این است که دست در دست هم با اتحاد و همدلی در تمامی حوادث و بلایا در کنار مردم در حفظ کیان کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام


10106095
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است