ورزشی 05:04 - 21 مرداد 1399
کیوان صادقی گفت: با آغاز پاییز و سرد شدن هوا سرماخوردگی و آنفلوانزا هم اضافه می‌شود و در این شرایط من فکر می‌کنم برگزاری لیگ سخت و نشدنی است.

مربی هندبال: برگزاری لیگ سخت است/ باید برای نحوه مسابقات تصمیم گرفته شود

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در گفت و گو با ایسنا در مورد آغاز تمرینات تیم اظهار کرد: قرار است به زودی تمرینات را آغاز کنیم. اعلام شده محدودیت‌ها یک هفته دیگر ادامه دارد اما ما مجبوریم که هر چه زودتر حداقل تمرینات بدنسازی را آغاز کنیم. اگر مسابقات لیگ اواخر شهریور آغاز شود زمانی نداریم. اصفهان جزو استان‌های قرمز از نظر شیوع کرونا است و فعلا فعالیت ورزشی در آن ممنوع است. در حال حاضر همه چیز دست به دست هم داده تا تکلیفمان نامشخص باشد.

کیوان صادقی در ادامه در خصوص برگزار شدن لیگ در شرایط شیوع کرونا گفت: نظر شخصی من این است که نمی‌شود امسال لیگ را برگزار کرد. با سرد شدن هوا و شروع فصل پاییز سرماخوردگی و آنفلوانزا هم بیشتر و اضافه می‌شود. در این شرایط برگزاری لیگ سخت و به نظر من نشدنی است. البته آرزوی من و همه این است که شرایط بهتر شود و بتوانیم در آرامش مسابقات لیگ را دنبال کنیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در ادامه گفت: فدراسیون هندبال قرار است 5 شهریور جلسه‌ای برای برگزاری نحوه مسابقات داشته باشد. باید ببینیم فدراسیون و سایر تیم‌ها چه نظراتی برای برگزاری لیگ دارند. باید نظر همه اعلام شود تا به یک جمع‌بندی برسیم و ببینیم لیگ در این شرایط چطور برگزار شود.

وی افزود: به نظر من اگر وضعیت اکثر استان‌ها قرمز باشد و تماشاچی در سالن حضور نداشته باشد می‌توان مسابقات را در چند گروه در شهرهای مختلف انجام داد و بعد از هر گروه تیم‌ها بالا بیایند. البته باید ببینیم چند تیم در مسابقات حضور دارند و بعد برای نحوه مسابقات تصمیم بگیریم. الان نمی‌شود نظری داد. با این شرایط من فکر می‌کنم که مسابقات هم کمی دیرتر شروع شود. همه چیز به نحوه شیوع کرونا در اوایل مهر بستگی دارد.

صادقی گفت: با تعویق مسابقات قهرمانی آسیا جوانان فدراسیون تصمیم گرفت تا لیگ را از اواخر شهریور آغاز کند تا با هم تداخل نداشته باشند. باید در خصوص برگزاری مسابقات همه نظر بدهند و با تصمیم یک نفر و یک استان نمی‌توان پیش رفت. باید شرایط باشگاه‌ها، استان‌ها، بازیکنان، فدراسیون و همه چیز را در نظر بگیرند تا هیچ کس آسیب نبیند. امیدورام در جلسه 5 شهریور به یک نتیجه نهایی و خوب برسیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در خصوص برگزار نشدن لیگ هم گفت: اگر در این شرایط امکان برگزاری لیگ وجود نداشته باشد، خیلی افراد ضرر می‌کنند. تیم طبس دو یا سه ماه است که تمریناتش را شروع کرده است. اکثر تیم‌های دیگر نیز از این هفته تمریناتشان را آغاز می‌کنند. درآمد خیلی از جوان‌ها نیز همین مسابقات لیگ است و اگر برگزار نشود آسیب زیادی می‌بینند. امیدوارم که مسابقات به نحوی برگزار شود که همه راضی باشند و به کسی آسیب نرسد.

انتهای پیام


10661337
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است