استانی 05:08 - 02 فروردین 1397
نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:
بوشهر - نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: بهترین راه حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه آشنایی ملت بویژه نسل جوان با سیره ائمه است.

راه حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی آشنایی جامعه با سیره ائمه است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری چهارشنبه‌شب در مسجد جامع شهر بردستان با تسلیت ایام شهادت امام هادی(ع) و با اشاره به تفارن سال نو با ماه رجب اظهار داشت: امسال باید از این فضای معنوی که بواسطه  ماه های رجب، شعبان و رمضان نصیبمان شده به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنیم.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی بیشتر با سیره و روش ائمه اطهار خاطرنشان کرد: بهترین راه برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی واجتماعی و ناهنجاری های جامعه آشنایی آحاد ملت بویژه نسل جوان با سیره و روش پیامبراسلام(ص) امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و سایر ائمه معصومین علیهم السلام است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: مشکلی که امروز با آن مواجهیم این است که ما به ظاهر احترام قرآن و اهلبیت را نگه می داریم اما در موقعیت عمل متأسفانه آن گونه که شایسته است اقدام نمی کنیم.

وی عمر آدمی را مهمترین و برترین سرمایه ها برشمرد و گفت: از این سرمایه گرانبها در راستای خیرخواهی و خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم و خدا نکرده بی جهت با حیثیت مردم بازی نکنیم که آبروی مؤمن از کعبه بالاتر است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه این دنیا  همانند بازار است، افزود: شهدا در این بازار با عمل به وظیفه و تکلیف خود و جانفشانی در راستای حفظ آرمان های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین سرمایه را خریدند.

وی بیان داشت: اگر قدردان نعمت انقلاب ونظام و ولایت باشیم واز ظرفیت های پیش رو به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم قطعا در پایان سال و هنگام محاسبه عمل خود کارنامه درخشانی خواهیم داشت.

حسینی بوشهری با اعلام اینکه دشمنان هیچ گاه خیرخواه ما نیستند تصریح کرد: امروزه دشمنان نظام و انقلاب ما که از طریق جنگ نظامی راه به جایی نبرده اند به دنبال سیاه نمایی هستند که سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری همواره نقشه های آنان را خنثی و موجب سرور ما شده است.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی نعمتی الهی است که نصیب ملت ایران شده و در پرتو عنایات حق تعالی در طول عمر ۴۰ ساله خود علی رغم تحریم ها و تهدید های دشمنان همچنان استوار به مسیر خود ادامه می دهد.


9722407
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است