ورزشی 12:45 - 03 خرداد 1397

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند/ خجسته اولین نماینده ایران

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین مرحله از رقابتهای گرندپری جودو در سال ۲۰۱۸ فردا جمعه با حضور ۳۸۵ جودوکار از ۴۹ کشور به میزبانی چین در «هوهات» آغاز می شود. تیم ملی کشورمان با چهار جودوکار در این مسابقات شرکت کرده است. 

فردا جمعه ۴ خردادماه در روز نخست این مسابقات تیم کشورمان علیرضا خجسته را در وزن ۶۶- کیلوگرم روی تاتامی مسابقات دارد. در این وزن ۳۵ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت که خجسته بعد از یک دور استراحت، در اولین گام «جاکوب نیکولاس» از کاندار را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف  برنده مبارزه آمریکا و قزاقستان می رود. 

شنبه پنجم خردادماه در روز دوم این مسابقات جودوکاران اوزان ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند که محمدمحمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم تنها نماینده ایران است که دور نخست با با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس به مصاف  «جورج فرناندز» از پرتقال می رود. در این وزن ۳۹ جودوکار پیکار می کنند که بریمانلو در صورت پیروزی باید با برنده مبارزه چین و یونان پیکار کند. 

یکشنبه ششم خردادماه و در روز پایانی مبارزات سه وزن ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار خواهد شد که تیم کشورمان دو نماینده دارد. وحید نوری در وزن ۹۰- کیلوگرم که ۲۹ جودوکارحضور دارند در اولین دیدار به مصاف «اسلام کازبازیف» از قزاقستان می رود. نوری در صورت پیروزی باید با برنده مبارزه چین و ترکمنستان مبارزه کند. 

جواد محجوب هم در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ابتدا بعد از یک دور استراحت با برنده چین و قزاقستان پیکار می کند. در این وزن نیز ۲۲ جودوکار به مصاف می روند. محجوب در صورت پیروزی در اولین دیدار خود، در یک مبارزه سخت باید با یکی از جودوکاران برزیل یا مغولستان مبارزه کند. «دیوید مورا» از برزیل با رنکنیگ یک دنیا و مدالهای متعدد جهانی و «نادین توشین بایار» دارنده مدال طلای و نقره المپیک از برزیل دور نخست به مصاف هم خواهند رفت

قاسم نوری زاده جودوکار وزن ۶۶- کیلوگرم کشورمان که هفته گذشته در لیست اعزام قرار گرفت، به دلیل آماده نشدن روادید از این سفر بازماند. 


9789554
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: بحث مربوط به تعیین تیم قهرمان در صورت تساوی امتیازها با توجه به بازی رو در رو را قبل از فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام سازمان تیم‌های ملی، نفرات اعزامی به بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است