ورزشی 13:46 - 01 شهریور 1393
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران با حاضر نشدن در اردوی تیم ملی جاده شانس حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داد.

رکابزن ملی‌پوش اردوی جاده را ترک کرد

به گزارش ایسنا، بهنام خسروشاهی، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران که پس از مرحله اول تیم ملی جاده به همراه حسین عسگری، آروین گودرزی و مهدی سهرابی در اردو ماندگار شد، با حاضر نشدن در اردو زنجان به نوعی شانس خود را برای اعزام به بازی‌های آسیایی از دست داد.

بهنام خسروشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مدال نقره اسکرچ و برنز تعقیبی انفرادی را به دست آورد، اما برای بازی‌های آسیایی تمایل داشت که در بخش جاده پا بزنند. خسروشاهی با ترک اردو از لیست تیم ملی خارج شد.

مجید ناصری در گفت و گو با ایسنا، درباره حضور نداشتن بهنام خسروشاهی در اردوی تیم ملی جاده، اظهار کرد: بهنام خسروشاهی به اردوی تیم ملی جاده در زنجان نیامد و فکر می‌کنم شانس خود را برای حضور در لیست نهایی تیم ملی ضعیف می‌دید، زیرا در تایم گیری‌هایی که در گذشته انجام دادیم نفر سوم تایم تریل بود و او نیز می‌خواست در تایم تریل شرکت کند.

وی ادامه داد: البته ما هنوز لیست نهایی را اعلام نکردیم و اگر در ارزیابی‌هایی که در مراحل بعدی اردوی تیم ملی داریم، پیشرفت داشت می‌توانست نفر اصلی ما باشد.

خسروشاهی یک مقدار زود کوتاه آمد و در ورزش باید روحیه مبارزه طلبی وجود داشته باشد. با این حال او به اردوی تیم ملی نیامد و از لیست تیم ملی خارج شد. خسروشاهی دوچرخه‌سوار خوبی است و قهرمانی تایم تریل در رده سنی جوانان در آسیا بوده، اما سطح بزرگسالان با جوانان فرق دارد و اگر جدی‌تر تمرین کند قابلیت زیادی دارد.

ناصری در پاسخ به این پرسش که با خارج شدن خسروشاهی از لیست ترکیب تیم جاده به چه صورت خواهد بود؟ گفت: مهدی سهرابی که برای استقامت جاده است به احتمال زیاد آروین گودرزی نیز در استقامت خواهد بود، اما باز هم در رکوردگیری‌های بعدی تصمیم می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده در پاسخ به این پرسش دیگری مبنی بر این که می‌توان به مدال آوری تیم جاده در بازی‌های آسیایی امیدوار بود؟ تصریح کرد: ما با امیدواری کار می‌کنیم اما حریفان ما زودتر کار را شروع کردد و اگر وقت بیشتری داشتیم می‌توانیم با امیدواری زیادی کار را دنبال کنیم. با این حال تا رقابت‌های دوچرخه‌سواری تقریبا یک ماه زمان باقی مانده و تلاش می‌کنیم تیم با بهترین شرایط ممکن به بازی‌های آسیایی برود. اما وضعیت ایران را که با تیم‌های دیگر می‌سنجیم، مشاهده می‌کنیم تیم جاده در مسابقات قهرمانی آسیا دست خالی برگشت همچنین نباید این را فراموش کنیم که تیم‌ها در بازی‌های آسیایی به مراتب قدی‌تر از قهرمانی آسیا هستند. بنابراین نمی‌توان زیاد انتظار داشت.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4541732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است