ورزشی 14:00 - 27 مهر 1397

برتری مدعیان در هفتم پنجم/ لغو دیدار نفت و طرقبه

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم از چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور امروز جمعه ۲۷ مهرماه با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

ذوب آهن اصفهان در خانه خود تیم پتروآموت پویا بوشهر را شکست داد. تأسیسات دریایی تهران نیز میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود و موفق شد به یک پیروزی دیگر در رقابت های لیگ دست یابد.

تیم شهید چمران لارستان نیز مهمان هیات هندبال البرز بود و موفق شد با برتری برابر این تیم، عنوان صدرنشینی را برای هفته پنجم حفظ کند.

اما دیدار نفت و گاز گچساران و اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد به دلیل مشکلات مالی لغو شد.

تیم هندبال بانوان اشتادسازه به دلیل مشکلات مالی از سفر به گچساران و بازی مقابل این تیم انصراف داد. باید منتظر ماند تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی، تکلیف نتیجه این بازی مشخص شود.

به این ترتیب پس از پایان پنج هفته از رقابت های لیگ برتر هندبال زنان، تیم شهید چمران لارستان با ۵ برد و ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. تیم تأسیسات دریایی با همین امتیاز و اختلاف گل کمتر در رده دوم است.

نتایج کامل هفته پنجم از رقابت های لیگ به این ترتیب است؛

ذوب آهن اصفهان۳۰-پتروآموت پویا بوشهر ۲۵

تأسیسات دریایی تهران ۳۱-فولاد مبارکه سپاهان ۱۶

هیات هندبال البرز ۱۳-شهید چمران لارستان ۳۳

نفت و گاز گچساران-اشتادسازه طرقبه مشهد (لغو شد)


9947406
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است