بین‌الملل 13:12 - 28 آذر 1393
رام الله(العالم)- یکی از رهبران سازمان آزادیبخش فلسطین "ساف" تشدید تجاوزات رژیم‌صهیونیستی به کرانه باختری و نوار غزه را در چارچوب تبلیغات انتخاباتی در داخل این رژیم و مقابله با طرح فلسطین در شورای امنیت مبنی بر پایان اشغالگری عنوان کرد.

عضو ساف دلایل تشدید تجاوزگری اسراییل رافاش کرد

"واصل ابویوسف" روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری العالم، حمایت از مقاومت و استقامت فلسطینی ها و در عین حال فشار بیشتر بر رژیم صهیونیستی برای منزوی کردن آن را خواستار شد.

عضو کمیته اجرایی ساف اظهارداشت: افزایش تجاوزگری و جنایت این رژیم در چارچوب جنگ همه جانبه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر افراطی رژیم صهیونیستی، عیله ملت فلسطین در نوار غزه بوده و نسل کشی، محاصره ظالمانه و ستمگرانه علیه مردم مقاوم غزه در همین راستاست و این نبرد علیه کرانه باختری نیز از طریق مجازات های جمعی، سیاست قتل و کشتار و تجاوزهای مداوم به اماکن اسلامی و مسیحی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ، تجاوزگری رژیم صهیونیستی در آستانه آماده شدن برای انتخابات حکومت دروغین اشغالگران رو به افرایش است ، افزود : این انتخابات قرار است مارس آینده در سرزمین های اشغالی برگزار شود. ریختن خون فلسطینیان دستمایه این انتخابات به شمار می آید.

براساس بیانیه اتحادیه عرب که شنبه ۲۹ نوامبر پس از نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو در قاهره صادر شد، این اتحادیه درخصوص ارایه طرحی به شورای امنیت سازمان ملل متحد در باره پایان اشغالگری اسراییل و برپایی کشور فلسطین در سرزمین های اشغالی سال 1967 به پایتختی قدس شرقی به توافق رسیده است.

فلسطینی‌ها در تلاشند کشور خود را در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه به پایتختی بیت‌المقدس شرقی برپا کنند؛ سرزمین‌هایی که اسراییل آن‌ را سال ۱۹۶۷ اشغال کرد.

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین با بیان این که جنایات اشغالگران همواره از طریق تشدید ساخت شهرک ها و مصادره اراضی فلسطینی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی تروریسم دولتی سازمان یافته است و تهدیدات و جنایت های این رژیم علیه رهبران و ملت فلسطین به علت ناکام گذاشتن تلاشهای سیاسی و دیپلماتیک آنها ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با وجود این جنایت ها از سوی حکومت نتانیاهو، تلاشها برای تصویب برپایی کشور فلسطین در شورای امنیت با وجود موضع مخالف دولت آمریکا و استفاده از حق وتو و تعصب کور به رژیم صهیونیستی، ادامه دارد.

واصل ابویوسف بر ضرورت تقویت مقاومت و پایداری فلسطینیان و ادامه مقاومت ملت فلسطین دربرابر شهرک سازی های استعماری و پایبندی به آرمان های مقاومت برای نابودی اشغالگران و تلاش برای منزوی کردن این رژیم غاصب و تقویت جنبش تحمیل تحریم ها علیه اشغالگران تاکید کرد.

وی چنین رویه ای را موجب انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی، درک بین المللی از به حق بودن مطالبات فلسطینیان و جانفشانی آنها برای رسیدن به حقوق شان دانست.


5448239
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت آمریکا در یک اقدام نمایشی جدید، نماینده‌ای ویژه در امور نوار غزه و همچنین مسائل انسان‌دوستانه در غرب آسیا تعیین کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است