استانی 10:15 - 08 آذر 1393
تهران - ایرنا - معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: با کاهش غلظت آلاینده ذرات معلق 2.5 میکرون، شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قرار گرفت.

'محمد رستگاری' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس داده های دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت صبح امروز، شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قرار گرفته است.



وی ادامه داد: میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا به لحاظ آلایندگی این ذرات با کاهش 31 عددی نسبت به روز گذشته، بر روی عدد 45 قرار گرفت.



رستگاری به میزان دیگر آلاینده های جوی نسبت به روز گذشته در این ساعت اشاره و اظهار کرد: میانگین غلظت آلاینده های منواکسید کربن از 27 به 39(پاک) و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون از 40 به 24 ( پاک ) رسیده است.



وی در مورد آلوده ترین مناطق جوی تهران در 24 ساعت گذشته، گفت: ایستگاه های پارک رازی (منطقه 11) با 78، پاسداران (منطقه 3) با 77 و پارک قائم (منطقه 18) با 75 در شرایط سالم قرار داشتند.



معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران بیان داشت: شاخص کیفیت هوا در مناطق پیروزی (منطقه 14) و دروس (منطقه 3 ) با 15 و پردیسان (منطقه 2) با 17 در شرایط پاک و به ترتیب کمترین میزان آلایندگی را داشتند.



شاخص کیفیت هوای تهران در روز پنجشنبه( ششم آذر) بر روی عدد 99 و در آستانه شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار داشت.



تهرام/1699/ 1625/ 605

انتهای پیام /*


5292885
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است