استانی 20:00 - 08 آبان 1393
کرمانشاه؛
مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر پروژه 896 واحدی مسکن مهر شهید قلیوند (ایثار 2) با پیشرفت بیش از 99 درصدی جهت واگذاری به متقاضیان در انتظار تامین زیر ساخت های زیربنایی از جمله آب و برق است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ عبدالرضا غفوری گفت: کار ساخت واحدهای این پروژه به اتمام رسیده و جهت محوطه سازی ابتدا باید آب و برق پروژه تامین شود تاپس از آن بتوان محوطه سازی و آسفالت را انجام داد.

غفوری همکاری همه دستگاه های خدمات رسان زیربنایی را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: با تامین خدمات زیربنایی پروژه بتوان این پروژه را هر چه سریعتر به متقاضیانتحویل داد.

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه از آمادگی تحویل پروژه 1600 واحدی مسکن مهر رازی کرماشاه به متقاضیان خبر داد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 450 واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل شده و در صورت ارائه دفترچه اقساط از سوی متقاضیان مابقی واحدها نیز تحویل می شود.

غفوری در همین راستا از متقاضیان این واحدها خواست تا هرچه سریعتر مراحل اداری مربوط به دریافت دفترچه اقساط بانک را انجام داده و با ارائه این دفترچه به اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه واحد خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/ز


5079696
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است