گوناگون 18:04 - 28 مرداد 1398
اگر کسب‌وکارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت اپلیکیشن قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتریان داشته باشید.

آینده کسب‌وکارها با طراحی اپلیکیشن موبایل

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساویس، تیم شرکت طراحی اپلیکیشن ویستا، با مهارت و تجربه طولانی‌مدت خود آماده است تا در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با شما همراه باشد.

یک سوال مهم! چرا اپلیکیشن؟! شما در طول روز چند بار از اپلیکیشن موبایل استفاده می‌کنید؟! استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی برای رفع نیازهای اساسی و مهم زندگی‌تان! استفاده از اپلیکیشن مشابه اسنپ یا تپسی برای حمل و نقل! استفاده از اپلیکیشن مشابه دیوار یا شیپور برای خریدوفروش! پس می‌توان به اهمیت اپلیکشن موبایل در آینده کسب‌وکار اشاره کرد.

نقش اپلیکیشن های موبایل در آینده کسب‌وکارها؟!

فضای کسب‌وکاری دنیای امروز به‌صورت کاملا رقابتی بوده و شما برای دیده شدن نیاز به‌صرف هزینه‌های تبلیغاتی زیاده‌خواهید بود. پیش از رشد و گسترش تلفن‌های همراه، وب‌سایت‌ها فضای مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات بودند؛ اما امروزه با توسعه تلفن‌های همراه بسیار از مردم برای رفع نیازهای خود از تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند. به همین دلیل فضای مناسبی ایجاد می‌شود که شما بتوانید فضای کسب‌وکار خودتان را از طریق طراحی اپلیکیشن حرفه‌ای به مخاطبان خودتان ارائه دهید.

تحقیقات اخیر موسسه مشاوره SMB Group نشان می‌دهند که شرکت‌های کوچک و متوسط برای سال ۲۰۱۲ برنامه‌ریزی کرده بودند تا سرمایه قابل‌توجهی را صرف موبایل و تکنولوژی‌های مرتبط با آن کنند. این خود به‌تنهایی فرصت‌های تجاری بسیار خوبی برای شرکت‌ها و افراد فعال در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی و توسعه نرم‌افزار و وب‌سایت به وجود آورده و خواهد آورد. فرصت‌هایی مانند نیاز شرکت‌ها به تولید اپلیکیشن یا اصطلاحا App، نیاز به داشتن اینترنت سریع‌تر و مطمئن‌تر، طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید و ios، وب‌سایت‌ها و … افراد و شرکت‌های خدمات موبایل که بتوانند خدمات بهتر و مفید تر و ارزان‌تر ارائه کنند، می‌توانند به کمک دیگر کسب‌وکارها بروند و از این طریق درآمد خوبی کسب کنند.

طراحی اپلیکیشن موبایل برای چه کسب‌وکارهایی سودآور است؟!

باید توجه داشت که پیشرفت تکنولوژی و اینترنت باعث توسعه و رشد اپلیکیشن های موبایل در این چند ساله بوده و به دنبال آن، تعداد زیادی کسب‌وکارهای جدید و سودآور به وجود آمده و دراین‌ بین نیز کسب‌وکارهایی بودند که به علت عدم توجه به استفاده از این فضای مهم و حیاتی، به‌صورت کامل از بین رفته‌اند.

به‌صورت کلی، طراحی اپلیکیشن موبایل برای تمام مراکز خدماتی و فروشگاهی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. از طریق طراحی اپلیکیشن قادر به نمایش و معرفی محصولات و خدمات خود هستید. با بازدید کردن از آن مشتری شما راحت‌تر قادر به تصمیم‌گیری و در نتیجه خرید می‌باشد.

همچنین با طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل شما قادر خواهید بود بخش عظیمی از هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید و به دنبال آن با ارائه یک اپلیکیشن حرفه‌ای ترافیک روزانه اپلیکیشن موبایل خود را گسترش دهید. به همین دلیلی با طراحی اپلیکیشن شما قادر خواهید بود نسبت به رقبای خود بیشتر دیده شوید چرا که کاربران هر روز و حتی هر لحظه تلفن همراه خود را چک می‌کنند و این فرصت بسیار مناسبی است تا شما به‌عنوان یک تجارت، محصولات، خدمات، پیشنهادها، تخفیف‌ها و یا هر موضوع دیگر را در معرض دید آن‌ها قرار دهید و خروجی ساخت اپلیکیشن موبایل چیزی جز فروش و سودآوری بیشتر نخواهد بود.

طراحی و ساخت اپلیکیشن ویستا

تیم ویستا با ارائه بروزترین متود کدنویسی و طراحی اقدام به ساخت اپلیکیشن با بهترین تعرفه قیمت و کیفیت می کند. تمام اپلیکیشن ها با درنظر گرفتن طراحی وبسایت حرفه‌ای اقدام به کد زنی شده. اپلیکیشن و وبسایت به یکدیگر به‌صورت آنلاین متصل بوده و با به‌روزرسانی محصولات بر روی پنل مدیریتی می‌توانید وبسایت و اپلیکیشن را آپدیت کنید! تمام اپلیکیشن های طراحی شده در ویستا به‌صورت Responsive بوده و در تمام اپلیکیشن ها، فبلت ها و گوشی‌های همراه به‌صورت صحیح نمایش داده می‌شود. زبان برنامه‌نویسی ساخت اپلیکیشن اندروید به‌صورت React Native برنامه‌نویسی شده است؛ و همچنین زبان برنامه‌نویسی اپلیکیشن IOS با Swift بوده و مطابق با آخرین و بروزترین تغییرات.

چرا ویستا؟!

پلتفرم حرفه‌ای:

 تیم ویستا با استفاده از بروزترین پلتفرم‌ها اقدام به طراحی سایت و اپلیکیشن همراه با قدرت پردازش سریع و سرعت‌بالاست.

 رضایت مشتریان:

 نمی‌توانیم بگوییم ۱۰۰ درصد مشتریان رضایت کامل را از ما داشتند، اما حداکثر مشتریان محترمان، از همکاری با ویستا، رضایت کامل را از خدمات ما داشتند.

مشاوره اختصاصی:

 مهم‌ترین ویژگی ویستا صداقت در مشاوره به مشتریان محترم است. چرا که برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق، مشاوره و راهنمایی جایگاه ویژه‌ای دارد.

مشاوره اختصاصی دریافت کنید

یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای شروع کسب‌وکار اینترنتی، مشخص شدن یک نقشه راه مطمئن و درسته! چرا که بدون یک برنامه‌ریزی مشخص و دقیق خیلی از اهداف مهم زندگی از بین خواند رفت. به همین منظور شرکت ویستا، تیمی مجرب و حرفه‌ای از مشاوران کسب‌وکار را تشکیل داده تا بتوان همکاری با این مجموعه را برای مشتریان محترم، سودآور و مطلوب کنیم.

بدین منظور شما می‌توانید برای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با یکی از شماره‌های ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ و ۸۸۵۵۰۴۱۱-۰۲۱ تماس گرفته و فضای کاری خود را شرح دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10213215
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است