استانی 01:24 - 01 اردیبهشت 1393
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سارقی که حین فروش گوشی تلفن همراه دستگیر شده بود به 30 فقره سرقت دیگر در سطح تبریز اعتراف کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای حین فروش گوشی سرقتی

صابر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: عوامل گشت آگاهی حین گشت‌زنی در بازارچه گجیل یک نفر متهم به هویت «ی –ع»  سابقه‌دار را در حین فروش یک دستگاه گوشی موبایل بدون فاکتور شناسایی، دستگیر و برای بررسی موضوع به اداره آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: متهم توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مورد بازجویی علمی و تخصصی قرار گرفت که ابتدا منکر ارتکاب ه گونه سرقت شد ولی با ارائه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت فوق به 17 فقره سرقت کش‌روی و 12 فقره سرقت سایر عناوین جمعاَ 30 فقره سرقت در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کرد که با راهنمایی وی تمام صحنه‌های سرقت مورد باسازی و تمام مالباختگان نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک نفر مالخر نیز به هویت «ع –ب» 51 ساله شناسایی و دستگیر شد و در بیان شیوه و شگرد سرقت اعلام کرد که اکثرًا ساعات شلوغ بعد از ظهرها و غروب‌ها با پرسه‌زنی در خیابان‌ها و مراجعه به موبایل‌فروشی‌ها و سوار شدن بر خودروهای مسافربری عمومی با سرگرم کردن مالباختگان اقدام به سرقت گوشی موبایل آنها می‌کرد.

عباس‌زاده علت و انگیزه ارتکاب بزه از جانب سارق را متزلزل بودن وضعیت خانوادگی متهم و اعتیاد شدید متهم به مواد مخدر صنعتی برشمرد و افزود: پرونده پس از تکمیل تحقیقات، به همراه متهم و مالباختگان به دادسرای تبریز ارسال و متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.


3533031
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است