استانی 08:58 - 30 دی 1398
رئیس اتحادیه صنف آرایشگاه زنانه همدان اعلام کرد
ایسنا/همدان رئیس اتحادیه صنف آرایشگاه زنانه همدان از برخورد جدی با آرایشگاه‌های بدون مجوز در همدان خبر داد.

توقف رشد قارچ‌گونه آرایشگاه‌های زنانه در همدان

زهرا مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان عملکرد کوتاه‌مدت خود در این سمت اظهار کرد: در مدت دو ماه گذشته که در جایگاه رئیس اتحادیه قرار گرفته‌ام تاکنون نظارت شدیدی بر فعالیت‌های بدون مجوز در آرایشگاه‌ها داشته‌ایم که اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه با بازرسی‌های انجام‌شده موفق به پلمب بسیاری از واحدهای غیرمجاز در سطح شهر شده‌ایم و این فعالیت همچنان ادامه دارد، افزود: در بررسی‌های انجام‌شده به همراه یک بازرس از اتاق اصناف و یک بازرس از مرکز بهداشت اقدامات قانونی لازم در زمینه توقف فعالیت واحدهای بدون مجوز صورت گرفته است.

مرادی همچنین خاطرنشان کرد: واحدهای بودن مجوز مانند قارچ خودرو در سطح شهر در حال فعالیت هستند که با اعلام بازرسان اتحادیه و شناسایی این واحدها به‌سرعت مانع رشد آنها شده‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد این واحدها تاکنون بسیار بالا بوده اما در حال حاضر به کمترین میزان خود رسیده‌ است، گفت: همشهریان با هوشیاری می‌توانند مانع از ادامه فعالیت‌های این واحدها شوند و با بهره‌مندی از واحدهای دارای مجوز با اطمینان خاطر از امکانات استفاده کنند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگاه زنانه همدان از فعالیت ۱۰۰۸ سالن زیبایی دارای مجوز در همدان خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر ۱۰۸ عضو جدید اقدام به دریافت مجوز کرده‌اند و به‌زودی بررسی‌های لازم در این باره انجام خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: با همکاری اعضای اتحادیه یادبودی برای شهید سپهبد سلیمانی در همدان برگزار و با حضور ۹۰ درصدی اعضا در این یادواره، خصایص و رشادت‌های این سردار بزرگ اسلام بازگو شد.

انتهای پیام


10353245
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است