استانی 16:11 - 09 آبان 1399
ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: مشکل کمبود آرد و نان در گرگان به هیچ وجه صحت ندارد و به‌زودی مشکلات ایجاد شده در بحث شلوغی صف نانوایی‌ها برطرف می‌شود.

فرماندار: کمبود نان در گرگان صحت ندارد

محمد حمیدی در جلسه شورای آرد و نان گرگان اظهار کرد: باید بازرسی‌ها در این حوزه با جدیت بیشتر و به‌صورت هدفمند انجام شود تا مشکلی بابت توزیع نان در بین مردم وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نظارت هدفمند بر عملکرد خبازان می‌تواند در روند صحیح توزیع نان بین مردم تأثیر بسزایی داشته باشد، افزود: به‌منظور تقویت نظارت‌ها در سطح شهرستان از ظرفیت اداره کل غله استان گلستان در افزایش اکیپ‌های بازرسی باید استفاده شود.

فرماندار گرگان تأکید کرد: همه‌ خبازان موظف‌اند با توجه به سهمیه آرد در نظر گرفته برای هر نانوایی، ساعت پخت نان را با ساعت کاری خود تنظیم کرده و هیچ نانوایی حق ندارد زودتر از موعد مقرر پخت نان را تعطیل کند.

حمیدی بیان کرد: اگر نانوایی زودتر از زمان کاری خود، پخت نان را متوقف و یا تعطیل کند تخلف محسوب می‌شود و بازرسان نیز باید با آنها برخورد جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر خبازان در پخت نان درست عمل کنند و همه سهمیه آردی که در اختیارشان قرار می‌گیرد تبدیل به نان شود، به هیچ وجه مشکلی بابت کمبود نان در سطح شهرستان نخواهیم داشت.

حمیدی با اشاره به اینکه صف‌های طولانی در نانوایی‌ها هیچ ارتباطی به کمبود نان ندارد، گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد یک سری افراد سودجو از این فرصت استفاده کرده و باعث تشویش اذهان عمومی شوند.

مدیرکل غله استان گلستان نیز در این جلسه گفت: ما برای تأمین نان شهروندان در صورت درخواست فرمانداری‌ها و داشتن توجیه کارشناسی، آماده افزایش سهمیه شهرستان‌ها تا حد رفع مشکل هستیم و در این خصوص شهروندان هیچ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری گرگان، در این جلسه مقرر شد به‌منظور کاهش تراکم صف نانوایی‌ها، با تایید شورای آرد و نان شهرستان افزایش سهمیه به نانوایی‌های آزاد پز خیابان‌های اصلی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام


10786411
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است