استانی 22:45 - 26 مهر 1400

انتخاب شهردار کرمان بر مبنای شایسته سالاری بود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادری در این نشست، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد رسول اکرم (ص)، فرارسیدن هفته‌ی وحدت و میلاد امام صادق (ع)، گفت: اعضای شورای ششم به محض شروع به‌کار شورا، با وسواس تمام درخصوص انتخاب سرپرست شهرداری که تأکید داشتیم از بدنه‌ی شهرداری باشد، افراد مختلفی را بررسی کردند و درنهایت، مهندس پوراسماعیلی به‌عنوان سرپرست شهرداری مشخص شد و تا دیروز که دکتر شَعرباف، شهردار جدید کار خود را رسماً آغاز کرد، سرپرستی شهرداری را به عهده داشت.

نادری، با اشاره به اینکه این نشست خبری جهت پاسخ به سوالات رسانه‌ها و مردم درخصوص چگونگی انتخاب شهردار کرمان و اعلام برنامه‌های شورا برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت نقدهایی از جانب شهروندان مطرح شد که ما از نقدها استقبال می‌کنیم و معتقدیم کسانی که حساس هستند و به مشکلات موجود انتقاد می‌کنند، بر کسانی که هیچ نظری نمی‌دهند، ارجحیت دارند.

وی ادامه داد: اگر مردم حساس باشند و ایرادات را گوشزد کنند و مسئولان نیز گوشِ شنوا داشته باشند، بسیاری از امور به سامان می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با تأکید بر اینکه مردم باید ایرادات و خطاهایی را که مشاهده می‌کنند، بگویند، افزود: ما هم در شورا بر شفافیت امور اصرار داریم؛ کارها باید شفاف باشد و مردم بدانند به چه رویه‌ای عمل می‌شود.

نادری خاطرنشان کرد: در انتخاب شهردار به‌دور از هرگونه تعصب و وابستگی به جریان خاصی، تلاش شد شایسته‌ترین فرد انتخاب شود.

وی بیان کرد: مسئولان باید بدانند که هیچ برتری بر سایر مردم ندارند، آن‌ها امانت‌دار مردم هستند و شهروندان حق سوال و انتقاد از عملکرد آن‌ها را دارند.


11278075
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است