استانی 00:21 - 04 آبان 1393
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان اینکه سرانه ورزش این استان بسیار کم است، گفت: مسئولان باید به ورزش کارکنانی توجه جدی کنند.

سرانه ورزش خراسان رضوی بسیار پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کوروش صبوریان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی اظهار کرد: در هفته‌ای که به نام هفته ورزش، نشاط، سلامت و فرهنگ بود زنگ ورزش برای نخستین بار در 26 مهر ماه در دو مدرسه دخترانه و پسرانه زده شد.

وی به افتخارات مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ورزشکاران خراسانی اشاره کرد و بیان داشت: 12 نفر در بخش آسیایی از استان خراسان رضوی به مسابقات اعزام شدند که در این بخش سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک مقام چهارمی به دست آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در بخش پاراآسیایی 23 نفر اعزام شدند که در این بخش نیز هشت مدال طلا، پنج نقره و سه مدال برنز بدست آمد.

صبوریان سرانه ورزش استان را بسیار کم اعلام کرد و افزود: کمترین سهم مربوط به سه شهر مشهد، سبزوار و قوچان بوده که در مشهد 0.37 مترمربع و سبزوار و قوچان 0.30 مترمربع است.

وی با تأکید بر اینکه اماکن ورزشی باید در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار بگیرد، اضافه کرد: مسئولان باید به طور جدی به ورزش کارکنانی توجه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی یادآور شد: باید در راستای رشد و توسعه ورزش قهرمانی و همچنین توسعه ورزش همگانی در استان گام برداشته شود.


5038618
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است