استانی 16:24 - 28 آبان 1397
رئیس ستاد مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تاکید کرد:
‌رئیس ستاد مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تمام مجموعه‌های کشور باید بسیج شوند و در ارایه خدمات نظام اسلامی به ارایه گزارش‌های دقیق بپردازند، همچنین چهره دشمنان را به مردم بشناسانند.

لزوم بسیج شدن همه مجموعه‌ها در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

‌به گزارش ایسنا‌، نصرت‌الله لطفی‌ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات صداوسیمای قم گفت: چهل سالگی دوران بلوغ است و به همین دلیل دشمنان سعی دارند که با راهکارهای مختلف جلوی پیشرفت‌های کشور را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بگیرند؛ در این سال باید ‌مقابل توطئه‌های دشمنان قد علم کنیم زیرا آن ها امسال مردم ما را به شکل مستقیم مورد هدف قرارداده اند.



وی افزود: دهه فجر امسال آغاز چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی است و امروز دشمن با هزاران ابزار اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای خود به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب است.



رئیس ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در این سال تمام مجموعه‌های کشور باید بسیج شوند و در ارایه خدمات نظام اسلامی به ارایه گزارش‌های دقیق بپردازند و همچنین چهره دشمنان را به مردم بشناسانند؛ مردم ما همیشه دین خود را به انقلاب ایفا کرده‌اند که نمونه بارز آن راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان است که حضور مردم در راهپیمایی امسال کم سابقه و کم نظیر بود.



وی تصریح کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این مراسم ۱۳ کارگروه در هر استان ایجاد شد که هر کارگره خروجی‌های خود را از طریق جلسات مختلف ارائه می‌کنند؛ به عنوان مثال کارگروه رسانه و فضای مجازی نیز با صداوسیمای استان است که خوشبختانه این کارگروه در قم بسیار فعال بوده است.



لطفی یادآور شد: باید بپذیریم که ۸۰ درصد جمعیت امروز کشور انقلاب را درک نکرده‌اند؛ ۵۰ درصد حتی دوران دفاع مقدس را هم درک نکرده‌اند و به همین جهت باید فعالیت‌های بیشتری در عرصه رسانه‌ای و فرهنگی انجام شود.



وی عنوان کرد: رسانه‌های کشور به خصوص رسانه‌های فرهنگی نباید اجازه شیوع سیاه‌نمایی‌ها را بدهند؛ امروزه خطوطی در زمینه ارائه چهره سیاه از خدمتگزاران کشور ارائه می‌شود که به هیچ عنوان با واقعیات سنخیت ندارد؛ نباید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بدگمانی در ذهن مردم شکل بگیرد.



انتهای پیام


9977666
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است