استانی 16:47 - 25 آذر 1397
مدیرعامل مجتمع پتروصنعت گامرون گفت: مجتمع پترو صنعت گامرون با توان علمی کارکنان خدوم و زحمت کش خود موفق شده است طرح‌های پژوهشی مختلفی را به نتیجه برساند.

پتروصنعت گامرون؛ گامی بزرگ در پیشرفت صنعت کشور

سید یحیی واحدی در حاشیه رونمایی از محصول جدید این مجتمع در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، ‌عنوان کرد: در آیتم ابتدایی توانستیم تنها شرکت دانش‌بنیان کشور و صنعت پیشرفته کشور در احیاء کاتالیست باشیم.

وی افزود: در گام بعدی موفق به تولید هگزامین پایدار بدون کلوخگی شدیم، این موضوع افزایش بازارهای صادراتی و نیز افزایش کیفیت محصول را به همراه داشته است.

واحدی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی حامی ما هستند، ادامه داد: در اینکه دستگاه‌های دولتی ما را حمایت می‌کنند، شکی نیست اما اکثر این حمایت‌ها معنوی است. در استان نیز از حمایت مسئولین راضی هستیم و بسیار متشکریم اما بخش خصوصی توان، امکانات و پتانسیل خوبی برای ادامه راه خود دارد.

وی در خصوص عناوین مختلف موفقیت این مجتمع بیان کرد: مجتمع پترو صنعت گامرون دارای 38 عنوان استانی، منطقه‌ای و ملی است که مهم‌ترین این عناوین که ارمغانی برای استان در سطح کشور است عناوین واحد نمونه ملی صنعتی، واحد نمونه ملی وزارت کار، کارآفرین برتر ملی، کارفرمای سلامت‌محور ملی، صنعت سبز کشور و عناوین استانی تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت است.

مدیرعامل مجتمع پترو صنعت گامرون خاطرنشان کرد: تنها آزمایشگاه 17025محصولات پایین‌دستی پتروشیمی در کشور متعلق به این مجتمع است  که باعث می‌شود آنالیز آن در 76 کشور دنیا مقبول واقع شود.

وی اظهار کرد: امسال به‌عنوان واحد نمونه ملی  استاندارد، با گواهی اهتمام در امر استانداردسازی دست‌یافته و در چند سال پیاپی نیز به‌عنوان واحد نمونه استاندارد استان پذیرفته‌شده است.

همچنین مدیرعامل مجتمع پترو صنعت گامرون خطاب به استاندار، در خصوص آخرین دستاورد این مجتمع عنوان کرد: هگزامین پایدار بدون کلوخگی از نظر ریالی و ارزی به نفع کشور است.

وی ادامه داد: ‌مجتمع پترو صنعت گامرون بزرگ‌ترین تولیدکننده هگزامین پایدار بدون کلوخگی در غرب آسیا است و امیدواریم با دستان پرتوان شما بتوانیم قدم‌های مؤثری در این راستا برداریم.

واحدی در پایان گفت: صمیمانه از آقای ایرج حیدری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری متشکریم، وی همواره از ایده تا اجرا حامی بزرگ صنعت استان است.

لازم به ذکر است، استاندار هرمزگان در بازدید از این غرفه ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان این مجتمع، عنوان کرد: امید است تمام افراد، فضا و امکانات جدید و متنوعی که قدرت ملی ایران را ارتقا دهد در دست داشته باشند.

انتهای پیام


10001671
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است