استانی 18:16 - 28 بهمن 1397

خراب کردن پنالتی روحیه تیم را تخریب کرد/ ۱۰ امتیاز در ۴ بازی

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی عصر یکشنبه پس از پیروزی تیمش در برابر نفت‌ مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بابت این پیروزی به هواداران تبریک می‌گویم و برای بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان خیلی خوشحالم. 

وی افزود: امروز در حالی پیروز این میدان شدیم که اگر پنالتی ما در نیمه اول بازی تبدیل به گل می‌شد کار ما راحت تر هم می‌شد ولی خوشبختانه بازیکنان ما توانستند برتری با یک گل را به خوبی حفظ کنند. 

قطبی با اشاره به آمار روبه‌رشد فولاد در بازی‌های اخیر خود بیان کرد: کسب ۱۰ امتیاز در چهار بازی و دریافت تنها دو گل آمار بسیار خوبی برای تیم ما به حساب می‌آید. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه چرا در نیمه دوم تیم تحت فشار قرار گرفت نیز گفت: بازیکنان ایرانی را که می‌شناسید آنها وقتی یک موقعیت مهم از دست می‌دهند دچار افت روحیه می‌شوند ضمن اینکه این بازی داربی خوزستانی‌ها بود و طبیعی بود که دو تیم تلاش خود را می‌کنند. 

قطبی تصریح کرد: بعد از خراب شدن پنالتی ما تلاش زیادی کردیم روحیه تیم تخریب نشود از آن طرف حریف هم بعد از خراب شدن پنالتی ما روحیه گرفت. 

وی با اشاره به غیبت میلاد بدرقه در این بازی تاکید کرد: در طول هفته برنامه ما این بود که میلاد دفاع وسط باشد اما در نهایت به دلیل مشکلات دانشگاه نتوانست برای فولاد بازی کند.


10057286
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است