ورزشی 15:31 - 19 بهمن 1394
بازیکن سابق تراکتورسازی می‌گوید این تیم در زمین بدون برنامه عمل می‌کند و امید زیادی هم به موفقیت در آسیا ندارد.

رستمی: قلعه‌نویی با تبریزی‌ها روراست باشد و حداقل عذرخواهی کند

داوود رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پنجمین شکست متوالی تراکتورسازی مقابل پدیده، اظها‌ر کرد: این تیم گربه سیاه تراکتورسازی شده است. هر بار که به تبریز می‌آید تراکتور را شکست می‌دهد.

بازیکن سابق تراکتورسازی در واکنش به این که هو‌اد‌ا‌ران پس از جذب چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات انتظار تیمی متفاوت را داشتند، تصریح کرد: تراکتورسازی در نقل و انتقالات موفق عمل نکرد. آنها بازیکنانی را جذب کردند که در تیم‌های خود نیمکت نشین بودند. حاتمی، کلانتری، نانگ و کیانی عملکرد خوبی در نیم فصل نخست نداشتند و در واقع بی تاثیر هم بودند. تراکتورسازی به گونه‌ای بازی می‌کند که انگار برنامه‌ای ندارد. بازیکنان از سر شکم سیری وارد زمین می‌شوند و دوست ندارند بازی کنند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: در نیمه نخست از خالد شفیعی در خط دفاع استفاده می‌شود و سپس در نیمه دوم او را به خط حمله می‌فرستند. این نوع فو‌تبا‌ل را "علی اصغری" می‌گویند. اگر قرار است شفیعی در پست مهاجم بازی کند در تمرینات هم مهاجم باشد.

رستمی درباره این که چرا قلعه‌نویی بازیکنی مانند سامان نریمان جهان را در نیم فصل دوم نخواست، اظها‌ر کرد: فکر می‌کنم قلعه‌نویی می خواسته گربه را دم حجله بکشد تا بازیکنانش بدانند با چه کسی طرف هستند. با این شرایط آینده خوبی برای تراکتورسازی متصور نیستم. سال‌های قبل پشتوانه‌ای به نام هو‌اد‌ا‌ر وجود داشت که در ورزشگاه‌ تیم را تشویق می‌کرد، اما مدیر باشگاه کاری کرده که هو‌اد‌ا‌ران از ورزشگاه فراری شده‌اند.

او خاطر‌ نشان کرد: چرا سال گذشته این تیم نتایج خوبی می‌گرفت؟ در حال‌ حاضر بازیکنی مانند بختیار رحمانی محو شده است. مربی باید خلاقیت داشته باشد تا چنین بازیکنانی به روزهای اوجشان باز گردند. روح و روان این بازیکنان خراب شده است. قلعه‌نویی در نیم فصل نخست بازیکنانی را آزاد کرد که می‌توانستند به تراکتورسازی کمک کنند. وقتی هم تیم می‌بازد می‌گوید نتایج بر عهده من است. باید با مردم رو راست باشد و حداقل معذرت خواهی کند. پس از شکست هم که مدیر و سرپرست باشگاه پاسخگو نیستند.

رستمی ا‌ضافه‌ کرد‌: در حال‌ حاضر و قبل از آن هم جو علیه قلعه‌نویی بود و هو‌اد‌ا‌ران او را نمی خواستند. فکر نمی‌کردم قلعه‌نویی تا این حد بی تجربه باشد که به تبریز بیاید. حتی من شنیدم که او به هو‌اد‌ا‌ران قول قهرمانی داده بود و از این حرف متعجب شدم. هیچ وقت باشگاهی مانند صبا بازیکن خوب خودش را به تراکتورسازی نمی‌دهد چرا که به آن نیاز دارد. با چنین وضعیتی آینده خوبی برای تراکتورسازی متصور نیستم.

بازیکن سابق تراکتورسازی با بیان این که این تیم در آسیا هم نمی‌تواند کار خاصی را انجام دهد، افزود: در حال‌ حاضر که تیم نتایج خوبی را نمی‌گیرد کادرفنی و مدیران باشگاه با مردم صحبت کنند و به فکر پنهان کاری نباشند. این تیم برای مردم آذربایجان از اهمیت بالایی برخوردار است و عده‌ای با آن زندگی می‌کنند. با پنهان شدن چیزی درست نمی‌شود.

انتها‌ی‌ پیا‌م


7665064
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلف برخی از رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به هیات فوتبال آذربایجان شرقی از امکان پذیرنبودن حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تا زمان بهبود زیرساخت‌ها خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است