استانی 15:01 - 30 فروردین 1393
خوشرفتار به مهر خبر داد:
قم - خبرگزاری مهر: مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از دعوت سه بازیکن کلیدی این تیم به تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی و مسابقات جهانی سال جاری خبر داد.

انتخاب 3 بازیکن ایثار قم برای اعزام به مسابقات جهانی و پاراآسیایی

علی خوشرفتار در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: با دعوت از 22 بسکتبالیست معلول قرار است نخستین مرحله از اردوها و برنامه های آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی  و پاراآسیایی بسکتبال با ویلچر برگزار می شود.

وی ادامه داد: با تصمیم کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان مرحله نخست از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات جهانی و پاراآسیایی که میزبان هر دو مسابقه کشور کره جنوبی خواهد بود، به میزبانی زنجان انجام خواهد شد.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: در اولین مرحله این تمرینات، 22 بسکتبالیست از 11 استان کشور دعوت شده اند تا آمادگی های لازم را برای مسابقات جهانی که دهم تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، کسب کنند.

وی یاد آور شد: البته با تصمیم کادر فنی تیم ملی به غیر از این مرحله، سه اردوی دیگر در نظر گرفته شده که دو اردو در خرداد ماه برگزار می شود و یک اردو که متصل به اعزام نیز خواهد بود، در صورت فراهم شدن شرایط در کشور میزبان، کره جنوبی، برپا خواهد شد تا ضمن قرار گرفتن در شرایط جوی محل مسابقات، مسابقات دوستانه و تدارکاتی نیز با سایر کشورهای شرکت کننده برگزار شود.

خوشرفتار با بیان اینکه ترکیب نهایی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان شامل 12 بازیکن خواهد بود، اضافه کرد: در این مرحله چهار نفر از تیم ملی جوانان حضور دارند و سایر نفرات از ملی پوشان رده سنی بزرگسالان هستند و یکی از سه ملی پوش تیم ایثار قم محمد محمدنژاد عضو تیم ملی جوانان است.

وی عنوان داشت: به غیر از محمد محمدنژاد که از استعدادهای شناسایی شده توسط باشگاه ایثار قم به شمار می رود، حسن عبدی و محسن طلوبی که به ترتیب شماره های 2 و 12 تیم ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را بر تن می کردند نیز به تیم ملی دعوت شده اند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم بیان داشت: محمد محمدنژاد سال گذشته همراه با تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی رتبه پنجم را کسب کرد، در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا قهرمان و ستاره مسابقات شد و در رقابت های پاراآسیایی جوانان در مالزی نیز به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه حسن عبدی و محسن طلوعی نیز همراه با تیم ملی بزرگسالان به مقام سوم آسیا دست یافتند و راهی مسابقات جهانی شدند.

وی با بیان اینکه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از تیم های حاضر در لیگ برتر کشور انتخاب شده اند، افزود: محمدمحمد نژاد، حسن عبدی و محسن طلوعی سه ملی پوش تیم ایثار قم هستند که برای حضور در بازی های پاراآسیایی و مسابقات جهانی کره جنوبی دعوت شده اند.

خوشرفتار همچنین با اشاره به اسامی ملی پوشان دعوت شده به این اردو، افزود: بسکتبالیست های دعوت شده به تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم ملی و کمال عشق به عنوان مربی تیم ملی انجام می دهند، ضمن اینکه حسن لاچینی به عنوان مربی بدن ساز و سیدکاظم حسینی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهد بود.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم در پایان یاد آور شد: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برای اعزام به مسابقات جهانی، از اول تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

 


3520380
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است