استانی 17:47 - 27 آذر 1393
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه تقویت فرهنگ اسلامی را در پی دارد، گفت: دشمنان نظام اسلامی درصدد از بین بردن این وحدت هستند که باید نسبت به این دسیسه هوشیار بود.

وحدت حوزه و دانشگاه فرهنگ اسلامی را تقویت می‌کند

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه زمینه را برای پیشرفت و تعالی کشور در همه ابعاد آن فراهم می‌کند، افزود: این مهم نباید در حد حرف و شعار باقی بماند.

وی با بیان اینکه وحدت مجموعه حوزه و دانشگاه در جهت‌دهی به تحولات فرهنگی و اجتماعی کشور بسیار کارساز و راهگشا خواهد بود، خواستار توجه به این مهم شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه تقویت فرهنگ اسلامی را در پی دارد، گفت: دشمنان نظام اسلامی درصدد از بین بردن این وحدت هستند که باید نسبت به این دسیسه هوشیار بود.

وی با بیان اینکه وحدت این دو مجموعه اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواست ولایت نیز هست، ابراز داشت: به نظر می‌رسد برخی به دنبال عدم تحقق این پیوند و وحدت هستند و توطئه‏‌ای در کار است.

خجسته با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، گفت: در این زمینه نیز باید با ارائه راهکارهای اصولی و عملیاتی، نسبت به تحقق این وحدت توجه شود.

وی گفت: جدایی دو مجموعه موثر حوزه علمیه و دانشگاه، باعث ایجاد ضربه سنگینی بر پیکره نظام علمی کشور خواهد شد پس باید با تحقق این وحدت، حوزه علوم انسانی را تقویت کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش ابراز داشت: باید بیانات و دستورات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در خصوص وحدت حوزه علمیه و دانشگاه را مد نظر قرار داده و این دو بخش را در کنار یکدیگر تقویت کنیم.


5445361
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است