بین‌الملل 19:51 - 10 اسفند 1395
ترامپ اعلام کرد:
دونالد ترامپ در مصاحبه روز سه شنبه خود با فاکس نیوز، باراک اوباما را پشت پرده شکل گیری اعتراضات مدنی علیه خود و درز اطلاعات محرمانه کاخ سفید به بیرون دانست.

اوباما، عامل اصلی نشت اطلاعات محرمانه کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه روز سه شنبه خود با شبکه فاکس نیوز، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا را عامل اصلی شکل گیری اعتراضات شهروندان آمریکا علیه خود دانست.

وی همچنین در ادامه سخنان خود، موضوع نشر اسناد محرمانه کاخ سفید در رسانه های را نیز به اوباما نسبت داد.

ترامپ در پاسخ به این سوال خبرنگار فاکس نیوز در خصوص چرایی وجود اوباما پشت اعتراضات مردمی آمریکا و دلیل وی برای انجام چنین کاری گفت: من فکر می کنم وی (اوباما) پشت آن است. هم همچنین فکر می کنم اینها تنها سیاست است. این تنها راهی است که وجود دارد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: شما هیچ وقت متوجه نخواهید شد که دقیقا چه چیزی در پشت صحنه در حال رخ دادن است .... من فکر می کنم رئیس جمهور اوباما پشت آن (اعتراضات) است. چون هواداران وی مسلما پشت آن هستند.

ترامپ در ادامه سخنان خود و در خصوص درز اطلاعات محرمانه کاخ سفید به بیرون گفت: شما می دانید، برخی از مطالب درز شده خیلی جدی هستند، چراکه برای مولفه های امنیت ملی بسیار مضر هستند – اما من همچنین برداشتم این است که همه اینها سیاست است و احتمالا ادامه خواهند داشت.

گفتنی است از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ تاکنون تظاهرات گسترده ای علیه وی در شهرهای مختلف آمریکا شکل گرفته است. تظاهراتی که هنوز هم به شکلی نسبتا مداوم در این کشور ادامه داشته و جمهوریخواهان طرفدار ترامپ، حزب دمکرات و طرفداران اوباما را عامل رهبری و سازماندهی این تظاهرات می دانند.


8871380
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اروپا از اسرائیل و ایران خواست تا از تشدید بیشتر درگیری خودداری کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گردان‌های القدس، شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حملات موشکی به اراضی اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی اتحادیه اروپا ایده ایالات متحده برای انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه به نیرو‌های مسلح اوکراین را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارسال گلوله از این کشور به اوکراین را بهتر از اعزام نیروی آمریکایی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پلیس پاکستان از حمله انتحاری به یک خودروی حامل کارگران ژاپنی در کراچی پاکستان خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر امور خارجه بلاروس در سفر به کره شمالی از امضای توافق‌های اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر امور خارجه بلاروس در سفر به کره شمالی از امضای توافق‌های اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انتخابات پارلمانی هند که به عنوان طولانی‌ترین انتخابات جهان شناخته می‌شود از امروز جمعه آغاز شده و قرار است تا ماه ژوئن ادامه داشته باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرانسه با اعلام اینکه در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی در آسمان اردن در عملیات تنبیهی «وعده صادق» نقش داشته است، اعلام کرد که این اقدام به درخواست امان انجام شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است